اعزام کاروان ۱۰۰۰ نفری شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری خادم‌الحسین (ع) از شهرداری مشهد به کشور عراق و شهر نجف اعزام خواهد شد که از این تعداد، ۶۰۰ پاکبان و نیروی خدماتی در نجف اشرف مستقر خواهند شد و ۵۰ خودروی خدمات شهری نیز در این شهر خدمت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قلندر شریف امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در بازدید از فرایند صدور گذرنامه زائران اربعین اظهار کرد: شهرداری مشهد بنا به تکلیفی که برعهده دارد، امسال نیز خادم زائران عتبات خواهد بود.

وی افزود: کاروان ۱۰۰۰ نفری خادم‌الحسین (ع) از شهرداری مشهد به کشور عراق و شهر نجف اعزام خواهد شد که از این تعداد، ۶۰۰ پاکبان و نیروی خدماتی در نجف اشرف مستقر خواهند شد و ۵۰ خودروی خدمات شهری نیز در این شهر خدمت خواهند کرد.

شهردار مشهد گفت: ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران ایرانی در مدت زمان اقامت در نجف اشرف تدارک دیده شده است، همچنین ون‌ها نیز برای تردد داخلی زائران به سمت مرزهای کشورمان آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: با اعزام راهنمایان زائر در حوزه فرهنگی نیز به علاقه‌مندان به شکل بیست‌وچهارساعته خدمت ارائه خواهد شد.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از برنامه پیاده‌روی اربعین، مراسم دهه آخر صفر را در پیش داریم و تمام مجموعه بزرگ شهرداری مشهد و دستگاه‌های مختلف استان، آماده استقبال از زوار امام رضا (ع)، به‌ویژه زائران پیاده مضجع شریف رضوی خواهند بود.

کد خبر 681537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.