آماده سازی اراضی مسکن ملی به شهرستان‌ها واگذار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه عمده مسائل شهرستان‌ها به آماده سازی و الحاق زمین به محدوده شهری برمی‌گردد، گفت: در شورای مسکن استان اصفهان مقرر شد با اولویت شهرداری‌ها و بنیاد مسکن آماده‌سازی اراضی انجام شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، پس از طرح چالش‌ها و مشکلات پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن توسط فرمانداران در جلسه گردهمایی فرمانداران که در تاریخ ۲۵ مردادماه برگزار شد، با دستور استاندار اصفهان جلسه ویژه شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانداران استان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در حاشیه این جلسه مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، اظهار کرد: در این جلسه مسائل عمده‌ای که فرمانداران در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با آن مواجه هستند مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از طرح مسائل اولیه مشخص شد عمده مسائل شهرستان‌ها به آماده سازی و الحاق زمین به محدوده شهری برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این راستا مقرر شد با اولویت شهرداری‌ها و بنیاد مسکن آماده‌سازی اراضی انجام شود.

زینلیان ادامه داد: برای رفع اختلاف نظر قیمت اراضی بین شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی نیز مقرر شد تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و قیمت قرارداد آماده‌سازی زمین بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌ها واگذار و اختیار تصمیم‌گیری در این خصوص به شورای مسکن شهرستان‌ها تفویض شود.

وی تصریح کرد: با این مصوبه در شهرستان با محوریت فرمانداران این موضوع جمع بندی می‌شود و نیاز به طرح در استان و صرف زمان نیست.

کد خبر 681503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.