بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شهرداری تالش در هفته دولت

سرپرست شهرداری تالش گفت: ۹ طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۹ طرح شهرداری تالش شامل آسفالت معابر شهری، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، رنگ‌آمیزی جداول و سرعت‌گیرها و ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر، تعریض پل، چمن مصنوعی، روشنایی معابر، نرده گذاری پارک، موزائیک فرش و خط کشی معابر سطح شهر است که به صورت همزمان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خیابان‌های سلمان فارسی غربی، نظامی گنجوی، پیروزی و ۲۰ متری جمهوری اسلامی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری حدود ۸۲ میلیارد ریال آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری تالش با بیان اینکه کانال سطح شهر در بلوارهای پائیزان و سردار سلیمانی، خیابان شهید چمران، کوچه‌های شهید خدادوست، حر و آلاله به طول ش ۲۷۳ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است و در هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول، سرعت‌گیرها و ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

قربانی تصریح کرد: تعریض پل اصلی در خیابان نواب صفوی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب چمن مصنوعی در خیابان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اجرا شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: روشنایی بلوار ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، نرده‌گذاری پارک کرگانرود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، موزائیک فرش در خیابان‌های امام خمینی (ره)، بلوار پائیزان و سایر نقاط شهر با اعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خط کشی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اجرا شده است.

سرپرست شهرداری تالش گفت: ۹ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش، مرکز شهرستان تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 681478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.