لیورپول به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ

باشگاه لیورپول پس از شکست در خرید کایسدو حالا قرار است با خرید یکی از هافبک های باشگاه بایرن مونیخ ضعف خط مرکزی خود را پوشش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، لیورپول مذاکره مثبتی برای امضای قرارداد با هافبک بایرن مونیخ، رایان گراونبرخ داشته است.

پس از از دست دادن فابینیو، جوردن هندرسون، نبی کایتا، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین در طول تابستان، لیورپول در خط میانی خود ضعف زیادی را احساس می‌کند و جذب حداقل یک هافبک خوب برای کلوپ ضروری به نظر می‌رسد.

از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی تاکنون باشگاه لیورپول موفق شده است دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر را به ترکیب خود اضافه کند. سپس آن‌ها تمرکز خود را بر روی جذب مویسس کایسدو و رومئو لاویا گذاشتند اما این انتقال‌ها اتفاق نیافتاد و باعث ایجاد اختلاف بین دو باشگاه چلسی و لیورپول شد. اگرچه این دو هافبک در مقطعی با باشگاه لیورپول به توافق رسیده بوند اما در نهایت از پیوستن به این تیم پشیمان شدند و پیشنهاد کلوپ را رد کردند. هم کایسدو و هم لاویا راهی چلسی شدند تا به این ترتیب، دو انتقال تقریباً قطعی برای قرمزهای مرسی ساید منتفی شود.

سران باشگاه لیورپول در ادامه موفق شدند با واتارو اندو، کاپیتان تیم ملی ژاپن، از اشتوتگارت با قراردادی به ارزش ۱۶.۲ میلیون پوند به توافق برسند. جذب این بازیکن شاید بتواند برخی از مشکلات لیورپول در کمربند میانی زمین را حل کند، اما تردیدی وجود ندارد که این باشگاه باز هم برای تقویت عمق ترکیب خود نیاز به ستاره‌های دیگری دارد.

رایان گراونبرخ که از ستاره‌های جوان فوتبال آلمان محسوب می‌شود و فصل گذشته نیز عملکرد قابل قبولی در بایرن مونیخ داشت، مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته و بعید نیست به زودی راهی این تیم شود. البته توماس توخل باید به این انتقال رضایت دهد. در حال حاضر شرایط تیم بایرن مونیخ در خط میانی نیز در بهترین حالت خود نیست و دور از انتظار نیست اگر این باشگاه باز هم در خط هافبک خریدهای دیگری تا پایان پنجره داشته باشد.

کد خبر 681465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.