پورتو برنده ماراتن ۱۱۲ دقیقه‌ای لیگ برتر مقابل فارنسی/ مهدی طارمی باز هم گل نزد

یاران مهدی طارمی در هفته دوم لیگ برتر پرتغال برابر فارنسی به پیروزی سخت دو بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتو امشب _یک‌شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دراگائو در برابر فارنسی قرار گرفت و پس از نمایش نه‌چندان قاطعانه موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و در کنار صدرنشینان باقی‌ماند.

دقیقه سیزدهم این بازی روی ارسال گالنو، تونی مارتینز موفق شد گل نخست را برای پورتو به‌ثمر برساند و شاگردان سرجیو کونسیسائو از میهمان خود پیش افتادند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز از ابتدا در ترکیب اژدهای پرتغال قرار گرفت و در واپسین لحظات نیمه‌اول یک پاس اشتباه داد که منجر به گل اول و تساوی‌بخش فارنسی شد.

مهدی طارمی عملکرد خوبی در این بازی نداشت و نیمه‌دوم هم در دقیقه ۷۶ جای خود را به فران داد؛ شماره ۹ ایرانی پورتویی‌ها دو شوت زد و دو خلق‌موقعیت داشت اما به‌مانند هفته اول نتوانست گلزنی کند تا امتیاز متوسط ۶.۷ را از هواسکورد دریافت کند.

دیدار پورتو و فارنسی پرحاشیه و عجیب دنبال شد، تا جائی‌که داور بازی ۱۲ دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم در نظر گرفت. در وقت‌های تلف‌شده نیز شاگردان سرجیو کونسیسائو به‌شدت به‌دنبال رسیدن به گل دوم و پیروزی‌بخش بودند که در نهایت این بازی جذاب را پورتو با گلی که دقیقه ۱۱+۹۰ توسط ایوان مارکانو به‌ثمر رسید پیروز شود.

کد خبر 681447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.