امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند فاتح فتح المبین درگذشت

اسکندر بیرانوند از فرماندهان دلیر ارتش وکهنه سرباز لرستانی که به او لقب فاتح فتح المبین داده‌اند امروز در سن ۸۶ سالگی آسمانی شد.

به گزارش ایمنا، تیمسار بیرانوند از رزمندگان پرافتخار لرستان بود که به‌پاس رشادت‌هایش مدال‌های فتح را دریافت کرد و با رشادت‌های او بود که عملیات فتح‌المبین به پیروزی رسید.

تیمسار اسکندر بیرانوند فرمانده جسور و ستبر لشگر پر افتخار با افسران و سربازان دلیر، کهنه سرباز جوانمرد تا نفس می‌کشید افتخار تبار و مردم و هموطنان بود که دوران دفاع مقدس و لشگر ۸۴ را با نام این امیر بزرگوار می‌شناسند.

مراسم تشییع و تدفین امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم، نیروی‌های نظامی و انتظامی در خرم آباد برگزار خواهد شد.

این مراسم رأس ساعت نه صبح از درب مسجد توسلی آغاز و تا قبرستان خضر ادامه خواهد داشت.

پیکر پاک امیر سرتیپ در بهشت هشتم به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 681426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرهگ زرهی هوشنگ مرادیان DE ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    9 1
    تیمسار اسکندر بیرانوند افسری شجاع ودلیر ونترس و وطن دوست بود ایشان عمر وجوانی خود را فدای این اب خاک کرد دورود بی کران بر روان پاکش . ایشان افتخار ارتش وخطه غرب کشور کرمانشا ه ولرستان بود.
    • آرش بیرانوند IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      ممنون و سپاس از ارادت و قدرانی شما نسبت به تیمسار اسکندر بیرانوند که مایه افتخار لرستان و ایل بیرانوند بودند. مگر شماها بزرگان، بتوانید ذره ای از رشادت‌ها و جانفشانی های بزرگمردانی چون تیمسار بیرانوند را برای نسل جدید بازگو کنید.هرچند چنان ذهن نسل جدید در فضاهای مجازی و پای شبکه های ماهواره ای مزدور زیر نظر بیگانه مسموم شده است که مگر خدا کمک کند و آنها را با واقعیت ها آشنا شوند. پاینده ایران عزیز و قوی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷✋️🌹❤️