سی و پنجمین شهردار کاشان منصوب و معرفی شد

رئیس شورای شهر کاشان گفت: «کیومرث محمدپور» که با رأی قاطع شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان سکاندار جدید این شهر انتخاب شده بود با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان شهردار کاشان معرفی و منصوب شد.

علیرضا عرب بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «کیومرث محمدپور» که با رأی قاطع شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان سکاندار جدید این شهر انتخاب شده بود، با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان شهردار کاشان معرفی و منصوب شد.

وی افزود: در حکم وزیر کشور خطاب به مهندس محمدپور آمده است: «با احترام به موجب این حکم و در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کاشان، جنابعالی را به سمت شهردار کاشان منصوب می‌نمایم».

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: در بخش دیگری از این حکم، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق تأکید شده است.

عرب بیگی تاکید کرد: «پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق»، «هویت‌بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها»، «رعایت ملاک‌های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی»، «شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن»، «تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری» «رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت‌‎گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله‌محوری»، «توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان» برخی از سیاست‌ها و اهدافی است که تحقق آن از شهردار کاشان مطالبه شده است.

کد خبر 681424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.