مصدومیت سطحی دو سرنشین اتوبوس در آزادراه خرم آباد-اراک

رئیس پلیس راه استان لرستان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور آزادراه خرم آباد _ اراک به علت عدم توجه از جانب راننده اتوبوس خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد زارعی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس به داخل زمین‌های زراعی در محور آزادراه خرم آباد به اراک بلافاصله عوامل پلیس را و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: این اتوبوس که حامل ۲۵ مسافر و در حال عبور در محور آزاد راه بوده به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و پس از طی حدود یکصد متر در حاشیه راه، در داخل زمین‌های زراعی متوقف شده است.

رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و فقط دو نفر به صورت سطحی مصدوم شده‌اند تصریح کرد: اقدامات لازم توسط دستگاه‌های امدادی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه ایام اربعین و حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود از شتاب زدگی و عجله جدا خودداری شود

سرهنگ زارعی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و پس از توقف در محل‌های ایمن و استراحت، مجدداً به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 681422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.