«پارک بانوان» در شهر نوش‌آباد احداث می‌شود

شهردار نوش آباد از احداث «پارک بانوان» در جهت رفاه و تفریح بانوان خبر داد.

احمد شاه بالایی در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: برای رفاه حال و ارتقا جایگاه‌های ورزش و فرهنگ بانوان منطقه جانمایی «پارک بانوان» در شهر نوش آباد انجام شده و اکنون در مرحله جذب پیمانکار است و به زودی شاهد شروع عملیاتی این طرح می‌شویم.

وی مساحت این پارک را بالغ بر ۵ هکتار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مرحله دیوار سازی این فضا اجرا شده است و پیش بینی اتاق کودک فضای ورزشی سالن بدنسازی، اتاق دوچرخه و فضای سبز در این پارک انجام شده است.

شهردار نوش آباد با بیان اینکه منطقه گردشگری شهر زیر زمینی رشد ۲۰ درصدی گردشگری را برای شهر رقم زده است و بهره برداری همزمان از خروجی دوم شهر زیرزمینی زمان ماندگاری بیشتری را برای مسافران در منطقه افزایش داده است که توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

وی با اشاره به فعالیت کار گروه فرهنگی در شهر نوش آباد گفت: با مدیریتی که در حوزه فرهنگی شهر رقم خورد مسائل عفاف و حجاب به عنوان پایلوت در منطقه اصفهان برای این شهر رقم خورد و رتبه استانی را برایمان رقم زد.

شاه بالایی با اشاره به تشکیل کمیته گردشگری مذهبی خاطر نشان کرد: میزان بالای آئین‌های مذهبی در شهر نوش آباد دلیلی بر حضور گردشگران مذهبی در منطقه است و تعدد این آئین‌های ظرفیتی ویژه و منحصر به این مکان را برای شهر به وجود آورده است.

کد خبر 681420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.