قانون سربازی در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز یکشنبه_ بیست‌ونهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز بررسی لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در دستور کار قرار گرفت که در پس از بحث و تبادل نظر در کمیسیون به تصویب نمایندگان رسید.

وی افزود: این موافقتنامه در سال ۱۳۹۹ بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در ۹ ماده به امضا رسید و در قالب لایحه برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است. بر اساس این موافقتنامه، ایران و روسیه تقویت امنیت اطلاعات، مبارزه با جرایم با فناوری اطلاعات، ارائه کمک‌های فنی و فناورانه با هدف حفظ صلح، امنیت و ثبات بین‌المللی و چارچوب مقررات داخلی و مبتنی بر هنجارهای حقوق بین‌الملل، همکاری خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت وظیفه عمومی هم که به کمیسیون ارجاع شده است، مورد بررسی اولیه قرار گرفت و بررسی این ماده اصلاحی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
کد خبر 681406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.