جذب ۱۱۰ میلیارد اعتبار عمرانی برای اتمام پروژه‌ها/ ذوب‌آهن را از انحلال نجات دادم

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در اصفهان، ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ نشست صمیمانه‌ای بین اصحاب‌رسانه و مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به‌مناسبت روز خبرنگار و روز جهانی عکس در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار و جواد محمدی در حاشیه این نشست صمیمانه پاسخ‌گوی برخی از سوالات اصحاب‌رسانه شد.

جواد محمدی درباره عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دوره مدیریت خود تا به اینجای کار اظهار کرد: در مدت یک‌سال‌ونیم گذشته، تمام تلاش ما آماده‌سازی شرایط و برپایی فضایی برای آرامشِ حاکم بر ورزش استان بوده است تا بستر برای پتانسیل‌های موجود در همه بخش‌ها فراهم شود. اصفهان در همه زمینه‌ها بهترین بوده است و امیدواریم با تعامل و همکاری برای پیشرفت ورزش استان گام برداریم، اختلاف‌سلیقه هم باید باشد اما تلاش می‌کنیم به اختلافات عمیق منجر نشود و با صحبت و مذاکره کارها را پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه جوانان اتفاقات خوبی افتاد، ارزیابی اخیر وزارت‌خانه نشان از رشد استان اصفهان داشت و با اختلافی میلی‌متری موفق به حضور در رتبه‌های برتر نشدیم؛ اکثریت ملی‌پوشان تیم‌های شنا و اسکیت که در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردند را ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌دادند.

جذب ۱۱۰ میلیارد اعتبار عمرانی برای اتمام پروژه‌ها/ ذوب‌آهن را از انحلال نجات دادم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه بعد از ۱۹ سال میزبان مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا بودیم، خاطرنشان کرد: برگزاری باکیفیت این رویداد این پیام را در بر داشت که اصفهان ظرفیت میزبانی از رویدادهای بزرگ دیگر را دارد. رویدادهای مختلف در حوزه هماهنگی و سلامت برگزار شد، برگزاری انتخابات هر هیئت ورزشی در خوش‌بینانه‌ترین حالت سه ماه زمان نیاز دارد، خیلی از هیئت‌ها را در حالت سرپرستی تحویل گرفتیم اما در ۵۴ ماه حدوداً ۱۷ مجمع انتخاباتی برگزار کردیم.

محمدی با بیان اینکه ۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام تحویل گرفتیم، تصریح کرد: در هفته دولت ۲۰ پروژه افتتاح خواهد شد، در این مدت پروژه جدید تعریف نکردیم چون ایجاد تعهد پوشالی کاری ندارد اما ما این کار را انجام ندادیم، یک سانتی‌متر کاربری ورزشی در استان تغییر نکرده است و با افتخار از حق ورزش دفاع کردیم.

وی ادامه داد: برای اتمام پروژه‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی جذب شده است، استخر انقلاب و پوریای‌ولی را تعطیل تحویل گرفتیم، خانه ژیمناستیک و چند مکان دیگر نیز مسائلی داشت که حل شد؛ افتتاح ۱۰ تا ۱۵ زمین چمن را در دستور کار داریم، یکی از اتفاقات خوبی که پس از بازگشایی استخرها افتاد نایب‌قهرمانی تیم واترپلو استان در المپیاد استعدادهای برتر بود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص دوران حضور خود در ذوب‌آهن گفت: صحبت در خصوص حضور من در ذوب‌آهن مفصل است اما به‌صورت خلاصه بگویم که این باشگاه را با ۱۰۵ میلیارد بدهی سنواتی و هزینه‌های جاری فصل تحویل گرفتم و آن را از خطر منحل شدن نجات دادم، این ادعایی است که با بررسی صورت‌های مالی قابل اثبات است و همچنین در تمام پرونده‌های بین‌المللی تیم حقوقی ما موفق عمل کرد.

محمدی در رابطه با حضور نیما نکیسا در باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مجامع مادر باشگاه در مورد مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند، انتظار ما موفقیت باشگاه‌های ما در کشور است؛ در خصوص حضور بانوان خبرنگار و هوادار در ورزشگاه ظرفیت‌های قانونی وجود دارد که ما از طریق مراجع مربوطه در حال پیگیری و رایزنی هستیم.

وی درباره حضور اصحاب‌رسانه و هواداران خانم در ورزشگاه‌های نقش‌جهان و فولادشهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر کسی مخالف است آن را معرفی کنید که اگر شهامت دارد درخصوص مسائل مربوطه صحبت کند. در هندبال جام باشگاه‌های آسیا بانوان رسانه و هواداران بدون کوچک‌ترین مشکل در سالن حضور پیدا کردند، مدیرعامل سپاهان شهادت می‌دهد چه پیگیری‌هایی برای ورود بانوان به سالن کردیم اما این شرایط چه در شأن خبرنگاران و چه برای هواداران خانم به تشریفات قانونی نیاز دارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان ادامه داد: این مسائل باید ابتدا در بخش کلان کشور و سپس کلان استان مورد بررسی قرار بگیرد. ظرفیت‌های قانونی که در استان اصفهان وجود دارد باید پیگیری شود تا این اتفاق رقم بخورد. اما همه شرایط روی میز مهیاست و می‌توانیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم اما تشریفات و مقدمات باید فراهم شود و در بستر قانون با جدیت حضور بانوان را در ورزشگاه‌ها پیگیری می‌کنیم.

محمدی در پایان صحبت‌های خود با تشکر از مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان عنوان کرد: اصفهان در بحث خیرین سرآمد است و در همه حوزه‌ها پای کار توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان هستند، اتفاقات خوبی رقم خورده و حضور آنان اهمیت فراوانی دارد.

کد خبر 681403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.