جذاب‌ترین شهرهای آفریقا کدامند؟

جذاب‌ترین شهرهای آفریقا شامل ایفران مراکش، لامو کنیا، توف، موزامبیک و سکوندی تاکورادی غنا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آفریقا قاره‌ای عظیم است که مقاصد گردشگری شگفت‌انگیزی در آن وجود دارد. بسیاری از شهرهای این قاره، زیباترین مناظر طبیعت و ماجراجویی‌های زیادی را در خود جای می‌دهند که ارزش بازدید کردن در تمام طول سال را دارند. این قاره متنوع، پر از عجایب باورنکردنی است و در جزایر زیبا، کوه‌ها و پارک‌های ملی آن که حیات وحش شگفت‌ انگیز آفریقا را به تصویر می‌کشد، کارهای سرگرم کننده زیادی برای انجام دادن وجود دارد. همچنین شهرهای پر جنب و جوش و جذاب زیادی در این قاره وجود دارد که منعکس‌کننده تاریخ و فرهنگ بی‌نظیر آن هستند. بعضی از این شهرها، دارای چشمه‌های آب گرم و جاذبه‌های توریستی زیادی است که پیشینه آنها به دوران باستان بازمی گردد. در ادامه شما را با جذاب‌ ترین شهرهای آفریقا و ویژگی‌های منحصر به‌فرد آنها آشنا می‌کنیم:

ایفران، مراکش

این شهر جذاب به عنوان سوئیس مراکش شناخته می‌شود، زیرا در ارتفاع ۱۶۵۰ متری (۵۴۰۰ فوتی) از سطح دریا واقع شده است و تمام فصل زمستان در آن برف می‌بارد. ایفران، شباهت خاصی به سوئیس دارد و علاوه بر جذابیت زمستانی، دارای معماری بسیار زیبایی است که یک روستای آلپ فرانسوی را به تصویر می‌کشد. کارهای مهیجی که می‌توان در سوئیس مراکش انجام داد شامل تماشای حیات وحش، اسکی، گلف و پیاده روی می‌شود.

جذاب‌ترین شهرهای آفریقا کدامند؟

لامو، کنیا

نام لامو به دلیل حفظ بهترین سکونتگاه ساحلی در شرق آفریقا، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. جمعیت این شهر کمتر از ۳۰ هزار نفر است و پذیرای بازدیدکنندگانی است که برای استراحت در سواحل زیبا، قایقرانی در آب‌های خروشان و خوردن غذاهای دریایی خوشمزه به این شهر دوست داشتنی سفر می‌کنند. علاوه بر اینکه لامو، یکی از جذاب‌ترین شهرهای آفریقا است، چندین موزه در آن وجود دارد که تاریخچه آفریقا را نشان می‌دهند. یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر، قلعه تاریخی لامو است که تاریخ ساخت آن به دهه ۱۸۲۰ باز می‌گردد.

جذاب‌ترین شهرهای آفریقا کدامند؟

توفو، موزامبیک

توفو، یک شهر ساحلی کوچک در موزامبیک با جمعیتی کمتر از ۱۰ هزار نفر است. توفو برای کسانی که به دنبال مقصد مناسب برای گذراندن تعطیلات در آفریقا هستند، مکانی شگفت‌انگیز است، زیرا سواحل زیبای بدون شلوغی جمعیت در آن وجود دارد است که فرصت‌های بی‌نظیری برای انجام فعالیت‌های آبی در طول سال برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. گردشگران می‌توانند در این شهر از غواصی، ماهیگیری، موج سواری و تماشای نهنگ لذت ببرند.

جذاب‌ترین شهرهای آفریقا کدامند؟

سکوندی تاکورادی، غنا

سکوندی تاکورادی (Sekondi-Takoradi) که به عنوان شهر دوقلوی آفریقا شناخته می‌شود، در منطقه غربی غنا واقع شده است. سکوندی تاکورادی، یکی از جذاب‌ترین شهرهای این قاره است که تاریخچه‌ای غنی دارد. همچنین استراحتگاه‌ها و موزه‌های زیبایی در این شهر وجود دارد و میزبان جشنواره کندوم (Kundum Festival) است که هر ساله در هنگام برداشت محصول، برای شکرگزاری از خداوند به خاطر غذای فراوان، برگزار می‌شود. سکوندی تاکورادی قبلاً توسط هلندی‌ها و انگلیسی‌ها اشغال شده بود، اما امروزه یکی از جالب‌ترین شهرهای آفریقا محسوب می‌شود که جاذبه‌های زیادی در آن برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

جذاب‌ترین شهرهای آفریقا کدامند؟

کد خبر 681390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.