دکوراسیون کم هزینه و زیبا با ورق مولتی استایل

ورق های مولتی استایل به صورت کلی از دو لایه تشکیل شده است که لایه اول آن یک لایه فلزی طرح دار است. لایه دوم هم ABS نام دارد که می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شود.

ورق مولتی استایل

این ورق ها در ابعاد 120در60 و ضخامت 1.5 میلی متر تولید می شود. انعطاف پذیری مناسب از جمله دیگرویژگی های این ورق هاست که باعث می شود برای موارد مختلفی کاربرد داشته باشد. خوب است بدانید که لایه اول ورق های مولتی استایل، یک نوع پلاستیک فشرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای ورق مولتی استایل میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

مولتی استایل خش دار

این ورق ها به دو دسته تقسیم می شوند که شامل مولتی استایل خش دار طلایی و مولتی استایل خش دار نقره ای هست.

برای ساخت مولتی استایل های خش دار فرآیند پیچیده ای نداریم و شیارهای روی سطح لایه دوم این ورق را بر روی آن به عنوان خش مشاهده می کنیم.

بسته به کاربرد وهدف مد نظر شما انواع مختلفی ازورق های مولتی استایل می تواند برایتان مناسب باشد. تمامی انواع این ورق ها در فروشگاه پلکسی روژان موجود است ومی توانید برای تهیه آن ها اقدام نمایید.

دکوراسیون کم هزینه و زیبا با ورق مولتی استایل

ورق مولتی استایل نقره ای براق

ورق مولتی استایل نقره ای براق یکی از ورق های پلاستیکی است که درموارد مختلفی کاربرد دارد. این ورق ها با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنس آن هم شبیه به فلز است. یکی از دلایل استفاده از این ورق ها پوشش دادن سطح است که با توجه به مقاومت بالای آن در این زمینه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید مولتی استایل می توانید به فروشگاه پلکسی روژان نماینده فروش مولتی استایل مراجعه کنید.

مولتی استایل آینه ای نوعی ورق اکریلیک می باشد که معمولا برای کاربردهای تزیینی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ های نقره ای، طلایی، بنفش، سبز و مسی به بازار عرضه می شود.

مولتی استایل ها از دو لایه تشکیل می شوند که لایه بالایی در مولتی استایل آینه ای دارای یک اثر درخشندگی می باشد و موجب شده تا جلوه ای از عمق پوشش دهی از رنگ های فوق الذکر را به نمایش بگذارد.

انتقال نور در این متریال در حدود 5 درصد می باشد و به دلیل برخورداری از جریان های اکریلیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دکوراسیون کم هزینه و زیبا با ورق مولتی استایل

مولتی استایل آینه ای در کارهای لوکس و فانتزی و همچنین برای ساخت و تولید انواع آینه های تزیینی و دکوراتیوی مانند آینه پلکسی گلاس کاربرد دارد.

مولتی استایل نقره ای براق

همان طور که از نام این ورق ها پیداست نوعی از مولتی استایل است که نقره ای و براق می باشد. استفاده از این ورق ها برای کاربردهای مختلف، مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • وزن آن کم است و همین موضوع باعث می شود به راحتی قابل استفاده باشد.
  • انعطاف پذیری بالایی دارد و می توان برای کاربردهای مختلف از آن استفاده کرد.
  • به راحتی می توانید آن را حمل ونقل کنید.
  • طرح و رنگ های متنوعی دارد و همین تنوع باعث می شود بیش از پیش بتوان به کاربردهای آن افزود.
  • برای استفاده در دکوراسیون داخلی و زمینه های مختلف تبلیغات کاملا مناسب است.
  • به راحتی می توان آن ها را برش داد و یا این که روی آن موارد دلخواه را حک کرد.
  • به راحتی روی سطوح مختلف چسبیده می شود.

** دقت کنید که از این ورق ها نمی توانید برای فضاهایی که با آب در تماس است استفاده کنید. همچنین بهتر است که مولتی استایل نقره ای براق در مجاورت تابش مستقیم خورشید قرار نداشته باشد.

دکوراسیون کم هزینه و زیبا با ورق مولتی استایل

برش لیزری ورق مولتی استایل نقره ای

بسته به نیازتان می توانید از این ورق ها برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. طبیعی است که زمان های زیادی نیاز به برش این ورق ها داشته باشید. مثلا برای ساخت انواع باکس هدیه ریز و درشت باید بتوان به راحتی ورق را برش زد. بسیاری برایشان سوال است که این مورد چگونه انجام می شود؟ خوب است بدانید که این کار از طریق برش لیزری انجام می شود. با این روش تقریبا هدر رفت ورق صفر می شود و از ریزترین قطعات آن هم می توانید استفاده کنید.

ورق مولتی استایل نفره ای و براق معمولا در ابعاد 60*120 وجود داشته وضخامت آن هم 1 میلی متر است. با توجه به قابلیت برش آسان این ورق ها می توانید ابعاد دلخواه آن را به دست آورده و مورد استفاده قرار دهید.

ورق چسب دار مولتی استایل

بسیاری از اوقات افراد دوست دارند از ورق های پشت چسب دار استفاده کنند. مثلا اگرشما متخصص نصب این ورق ها نیستید ومی خواهید خیلی سریع هم از آن استفاده کنید، ورق های پشت چسب دار برایتان مناسب است. ورق های مولتی استایل پس از تولید، پشت چسب دار می شوند تا به راحتی قابل استفاده باشند البته باید دقت کنید که همه این ورق ها این قابلیت را ندارد.

کد خبر 681347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا از اردبیل IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    این فروشگاه قیمت مناسبی داره، اما من رنگ سفید توی ورق مولتی استایل می خواستم که این ورق مولتی استایل رو فقط سایت آقای پلکسی داشت. با اینکه قیمتش بالاتر بود.