کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۳ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، ۱۱ سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف ۱۸ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضایی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش دهد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 681344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.