شلمچه و چذابه؛ گرم‌ترین شهرهای مرزی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت هوای شهرهای مرزی ایران با عراق را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وضعیت هوای امروز شهر تمرچین پیرانشهر، نیمه‌ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعدوبرق و گردوخاک با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت هوای باشماق نیز نیمه‌ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعدوبرق و گردوخاک با بیشینه ۳۷ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) طی امروز نیمه‌ابری و وزش باد، گاهی ابری و افزایش باد و احتمال گرد و خاک با بیشینه ۴۵ و کمینه ۲۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمانی صاف و وزش باد، گاهی افزایش وزش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه ۴۷ و کمینه ۳۱ درجه سانتی‌گراد برای شهر مهران و آسمانی صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه ۴۸ و کمینه ۲۹ درجه سانتی‌گراد برای شهر چذابه انتظار می‌رود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: همچنین شلمچه (خوزستان) طی امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد احتمال و گردوخاک خواهد داشت.

کد خبر 681330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.