سامانه هوشمند اصپاک، چالش جمع‌آوری پسماندها را رفع می‌کند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به قابلیت‌های سامانه هوشمند اصپاک گفت: با استفاده از این سامانه، جمع‌آوری پسماند خشک حداکثر طی یک روز انجام خواهد شد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی سامانه اصپاک به نشانی https://isfpak.com برای جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل و بیمه آتش‌سوزی منازل اظهار کرد: جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل، اماکن تجاری، ادارات و مجموعه‌ها یکی از اقداماتی است که در راستای هوشمندسازی شهر الکترونیک و اقدامات در شهر اصفهان و شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: با توجه به خدمت اشاره شده، سامانه جمع‌آوری هوشمند اصپاک به صورت اپلیکیشن در دسترس شهروندان قرار گرفته است که با ثبت درخواست می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از چالش‌های حوزه جمع‌آوری پسماند خشک، مراجعه هفتگی خودروهای جمع‌آوری بازیافت به محلات بود، اما در حال حاضر با ثبت درخواست هوشمند افراد، حداکثر طی یک روز عوامل جمع‌آوری پسماند خشک، به جلوی در منازل شهروندان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه با وجود این اپلیکیشن و خدمت هوشمند، افراد با برنامه‌ریزی می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک منازل خود اقدام کنند، ادامه داد: تمام تلاش‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به شهروندان و افزایش همکاری آنها است.

ساکتی با بیان اینکه حدود دو ماه است که طرح آزمایشی این اقدام آغاز شده است و از هفته جاری به صورت کامل عملیاتی‌خواهد شد، گفت: در مسیر توسعه اپلیکیشن و خدمت مذکور، هدایا و طرح‌های تشویقی و انگیزشی بیشتری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان با تحویل ۲۵ کیلوگرم پسماند خشک به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ تومان منازل خود را بیمه آتش‌سوزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: خدمات بهتر و موثرتری برای تشویق شهروندان به منظور تحویل پسماند خشک پیش‌بینی شده است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 681320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.