مدیر مدرسه باید برای دغدغه‌های دانش آموز برنامه داشته باشد

معاون هماهنگی معاون اجرایی رییس جمهور گفت: مدیر مدرسه باید برای دغدغه‌های دانش آموز برنامه داشته باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری، علی قشقایی امروز_ یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در نشست تبیینی مدیران مدارس نواحی یک و دو شهرکرد، با اشاره به اهمیت تربیت دانش‌آموزان با روش‌های خلاق و نوآورانه اظهار کرد: جریان‌هایی در کشور حضور دارند که در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد اختلال در روند آموزش‌وپرورش در آغاز سال تحصیلی جدید هستند لذا مدیران مدارس باید آگاه باشند و با تبیین جایگاه دانش‌آموزان در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوی اقدامات دشمن را بگیرند.

وی افزود: روش تربیت دینی باید عوض شود و از ابراز محبت باید به عنوان الگویی برای تربیت دینی دانش‌آموزان استفاده شود.

معاون هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مدیر مدرسه باید برای دغدغه‌های دانش‌آموز برنامه داشته باشد و به دغدغه‌های دانش‌آموز پاسخ دهد.

وی ضمن پاسخگویی به سوالات مدیران و معاونان پرورشی گفت: دانش‌آموزان باید قبل از عمل به قانون، هدف از قانون را درک کنند و بعد به قانون عمل کنند.

امین سلیمانی، نیز در این جلسه نسبت با تبیین اقدامات انجام شده در خصوص پروژه مهر و نحوه بکارگیری نیروهای جدید در مدارس اظهار کرد: تلاش آموزش و پرورش در استخدامی‌های جدید این بود که صرفاً اشتغال ایجاد نشود بلکه معلم وارد آموزش و پرورش استان شود.

وی گفت: اکنون با سونامی بازنشستگی مواجه هستیم و از همه همکارانی که امسال بازنشسته خواهند شد درخواست همکاری داریم و امیدواریم با حضور و همکاری این همکاران بتوانیم مشکل کمبود نیروی انسانی در استان را حل کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری از توزیع تجهیزات بسیار خوب در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس تأمین شد و بسیاری از نیازهای مدارس به تجهیزات الکترونیکی فراهم شد.

به گزارش ایمنا، بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران و معاونان نواحی یک و دو شهرکرد در نشست تبیینی امروز حضور داشتند که این جلسه صبح امروز با حضور معاون هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور در محل سالن شهید لندی اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری برگزار شد و چالش‌های تربیتی پیش روی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 681313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.