ایستگاه عمان سامانی خط ۲ متروی اصفهان به مرحله نازک‌کاری رسید

مدیر اجرایی ایستگاه عمان سامانی خط دو متروی اصفهان گفت: تاریخ تکمیل پروژه ایستگاه عمان سامانی با توجه به تحویل موقت ایستگاه در بخش سفت‌کاری، تا پایان مردادماه امسال تعیین می‌شود، همچنین با توجه به تعیین پیمانکار نازک‌کاری این ایستگاه، به‌زودی عملیات مربوطه آغاز خواهد شد.

همایون ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایستگاه عمان سامانی خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: پیمانکار نازک‌کاری ایستگاه مشخص شده است و به‌زودی عملیات مربوطه آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این ایستگاه از سال ۹۷ آغاز شد و تاکنون ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاک‌برداری، ۲۱ هزار متر مربع شاتکریت، ۵۵۰۰ تن آرماتور بندی و ۵۰ هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی آن انجام شده است.

مدیر اجرایی ایستگاه عمان سامانی خط دو متروی اصفهان تصریح کرد: تعداد کارگران و مهندسان فعال در این ایستگاه و ساعت فعالیت آن‌ها با توجه به کاهش عملیات اجرایی در ماه‌های اخیر و رو به اتمام بودن پروژه، امسال به‌طور متوسط روزانه حدود ۳۰ نفر است که در شیفت روز حدود ده ساعت فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون حدود ۹۹.۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ایستگاه عمان سامانی، با رمپ و تونل به هسته مرکزی دسترسی پیدا کرده و با روش شمع و ریب به‌عنوان سازه نگهبان، امکان اجرای فضای ایمن برای احداث سازه اصلی ایستگاه را فراهم کرده است.

ملک‌پور با اشاره به زمان اتمام فعالیت در ایستگاه عمان سامانی خط دو متروی اصفهان افزود: تاریخ تکمیل پروژه با توجه به تحویل موقت شدن ایستگاه در بخش سفت‌کاری تا پایان مردادماه امسال تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تکمیل پروژه پس از تحویل آن در بخش سفت‌کاری منتهی به مرداد ۱۴۰۲ به کارفرما توسط شرکت مهندسی آب‌و خاک، شرکت نگین بنا پردیس که از طریق فرایند مناقصه به عنوان پیمانکار نازک کاری ایستگاه انتخاب شده است، کار را از کارفرما تحویل خواهد گرفت و تکمیل ایستگاه را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 681312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.