برگزاری دوره خلاقیت و ایده‌آفرینی سازمانی در منطقه ۴ اصفهان

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به پیشنهاد مدیریت خلاقیت پژوهش و نوآوری شهرداری و استقبال کارکنان این منطقه، دوره خلاقیت و ایده‌آفرینی سازمانی با حضور بیش از ۳۰ نفر از کارکنان منطقه برگزار شد.

سیدمجید شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مفهوم خلاقیت و ایده‌پردازی، موضوعی است که مورد توجه بسیاری از نظریه‌پردازان و صاحب‌نظران علوم مختلفی نظیر اقتصاد، روان‌شناسی، جامعه شناسی، مدیریت قرار گرفته است.

وی افزود: بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری منجر به افزایش رشد اقتصادی، بهره‌وری، ایجاد تکنولوژی و خدمات جدید می‌شود، به همین دلیل آموختن مفهوم خلاقیت و راه و روش‌های توسعه آن می‌تواند راه را برای تفکر بهتر و موفقیت بیشتر در زمینه‌های مختلف شغلی باز کند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: به همین منظور در تلاش هستیم تا با بررسی نظریه‌ها و ایده‌های مختلف حوزه خلاقیت و اشاعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری در حد توان، گامی را در توسعه فرهنگ خلاقیت برداریم.

برگزاری دوره خلاقیت و ایده‌آفرینی سازمانی در منطقه ۴ اصفهان

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری چنین دوره‌هایی آشنایی کارکنان با نحوه شناسایی چالش‌ها و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه رفع این چالش‌ها است، همچنین در این دوره کارکنان با ساختار و تشکیلات نظام پیشنهادهای شهرداری اصفهان بیشتر آشنا می‌شوند و نسبت به تفکر تیمی و ارائه پیشنهادها در خصوص چالش‌های شهر و شهرداری بیشتر ترغیب می‌شوند.

شهیدی ادامه داد: در پایان دوره کارکنان بخش‌های مختلف به ارائه راهکارهای خلاقانه جهت رفع چالش‌ها در حوزه‌هایی همچون فرایندهای کاری، منابع انسانی فرایندهای عملیاتی دیگر حوزه‌ها در زمان مشخصی اقدام و پیشنهادهای آن‌ها به مدیریت خلاقیت پژوهش و نوآوری شهرداری اصفهان جهت بررسی ارائه شد.

وی گفت: امیدواریم برپایی چنین دوره‌هایی در منطقه چهار موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کارکنان منطقه و بررسی مشکلات شهروندان و رفع خلاقانه مشکلات شود.

کد خبر 681307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.