مدارس شهرستان لردگان نیازمند امکانات است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی در شهرستان لردگان گفت: مدارس در شهرستان لردگان نیازمند امکانات است؛ بنابراین انتظار داریم اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، بازسازی مدارس شهرستان لردگان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پورآقایی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه رابطه مسئولان با شوراها باید تقویت شود، اظهار کرد: وضعیت جاده دسترسی به شهرستان فلارد و جاده‌های دسترسی بخش منج و بخش رودشت، نیازمند توجه مسئولان است.

وی افزود: شهرداری‌های نوپای شهرستان لردگان اعتبارات و درآمد پایدار ندارند و توان احداث ساختمان نمایندگی ادارات نیز در این شهرها نیست، از این‌رو انتظار می‌رود اعتبار به شهرداری‌های کوچک و تازه تأسیس برای تملک زمین اختصاص پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: قیر رایگان را باید بر اساس زیرساخت‌ها و نسبت معابر خاکی و محرومیت توزیع کرد تا شهرهایی که سرانه راه‌های خاکی بیشتری دارد، قیر بیشتری دریافت کند.

حسین‌پورآقایی با اشاره به وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی در شهرستان لردگان اضافه کرد: مدارس در شهرستان لردگان نیازمند امکانات است و به کمک خیران نیاز دارد؛ انتظار داریم اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، بازسازی مدارس شهرستان لردگان را در دستور کار قرار دهد و در این راستا توجه خیران استان را به این سمت و سو جلب کند.

وی تصریح کرد: لازم است لردگان از بن‌بست خارج شود، چراکه جمعیت ۳۰۰ روستای شهرستان برای خرید و انجام امور به شهر لردگان مراجعه و مشکلاتی از جمله ترافیک را ایجاد می‌کنند؛ بنابراین اختصاص امکانات رفاهی به روستاها از ضروریات است و تخصیص مکان مناسب برای پزشکان در شهر و تخصیص میدان میوه و تره بار برای شهر لردگان، کمک زیادی به خارج کردن شهر لردگان از بن‌بست می‌کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: رفع مشکل پسماند و فاضلاب، احداث کمربندی شهر مال خلیفه، استقرار پلیس راهور بین‌راهی و رفع مشکل مسکن ملی فرهنگیان لردگان از ضروریات است‌.

کد خبر 681296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.