«خورشید کاروان» روی صحنه رفت

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: تئاتر مذهبی و فاخر خروشید کاروان به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه روی صحنه رفت و در حال اکران است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تئاتر خورشید کاروان یک نمایش مذهبی، سوگواره‌ای است که روزهای پایانی زندگانی حضرت رقیه خاتون (س) دختر امام حسین (ع) را روایت می‌کند.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این نمایش افزود: نویسنده این نمایش مهدی توسلی و کارگردان آن در این دوره از اکران، جواد ایزددوست است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه تئاتر مذهبی و فاخر خروشید کاروان به همت اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی این منطقه روی صحنه رفت و در حال اکران است، ادامه داد: برنامه‌های جانبی مختلفی همچون مسابقه ویژه کودکان و اجرای سرود ویژه، توسط نونهالان و نوجوانان نیز در این نمایش تدارک دیده شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: تئاتر خورشید کاروان از بیست‌ودوم مردادماه تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹:۴۵، در هنرسرای خورشید واقع در پل چمران میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: از تمام شهروندان، کانون‌های فرهنگی هنری، مساجد و هیئت‌های مذهبی این منطقه دعوت می‌شود برای تماشای رایگان نمایش به هنرسرای خورشید مراجعه کنند.

کد خبر 681289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.