حضور دانش‌آموزان اصفهانی در «پویش خبرنگار اربعین»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به طراحی «پویش خبرنگار اربعین»، گفت: در این طرح دانش‌آموزانی که به زیارت سرزمین کربلا مشرف می‌شوند، تحت عنوان خبرنگاردانش‌آموز، اخبار برگزاری سوگواری اربعین حسینی را برای انتشار در بسترهای موجود، مخابره خواهند کرد.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره تمهیدات آموزش و پرورش استان اصفهان درباره برنامه‌های برپایی مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته با برگزاری همایش پیاده‌روی سوگواران حسینی، در مسیر گلستان شهدای اصفهان طی مشارکت مدارس دولتی و غیردولتی، موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با آغاز پیاده‌روی عمومی زائران اربعین حسینی، استان اصفهان به عنوان معین خوزستان منتخب شده است، افزود: امسال با افزایش تعداد زائران اربعین، برای اینکه استان خوزستان برای اسکان و تجهیزات بهتر جهت پذیرش با محدودیت مواجه نشود، اصفهان به منظور پذیرش و همراهی مطلوب زائران در این ایام به کمک‌رسانی ستاد اسکان خوزستان می‌رود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به طراحی «پویش خبرنگار اربعین» تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزانی که به زیارت سرزمین کربلا مشرف می‌شوند، تحت عنوان خبرنگاردانش‌آموز، اخبار برگزاری سوگواری اربعین حسینی را برای انتشار در بسترهای موجود، مخابره خواهند کرد.

وی درباره برپایی موکب‌های تمام کانون‌های فرهنگی و تربیتی اصفهان در ایام اربعین، افزود: با آغاز پیاده‌روی عمومی زائران اربعین حسینی در شهرستان‌های استان منتهی در این مسیر نظیر شهرستان‌های بوئین‌ومیاندشت، فریدون‌شهر و نجف‌آباد موکب‌هایی برپا شده است.

نم‌نبات خاطرنشان کرد: امسال با آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی، پویش «عکس اربعین» و «پویش دل‌نوشته‌ها» برای افرادی که در پیاده‌روی حضور ندارند، اجرا خواهد شد تا دل‌نوشته‌های خود ویژه اربعین را منتشر کنند.

کد خبر 681282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.