اختصاص ۲۰ هزار متر مربع فضای مسقف به موکب‌های اصفهان در شهر مقدس کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از اعزام بیش از ۳۰۰ نیروی کارگری و متخصص به شهر کربلا و پایانه مرزی چذابه خبر داد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، یک سوله مسقف ۲۰ هزار متر مربعی را برای برپایی موکب‌های استان در شهر کربلا در اختیار شهرداری اصفهان قرار داده است.

مهدی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلا اظهار کرد: ستاد اربعین شهرداری اصفهان با شعار «نزدیک می‌کند دل ما را به هم حسین (ع)» از روز نخست ماه صفر با حدود ۳۰۰ نیروی کارگری و متخصص در شهر کربلا و پایانه مرزی چذابه مشغول فعالیت شده است.

وی افزود: حدود ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین، شامل خودروهای شست‌وشو، تانکر آبرسانی، جارو، جرثقیل و خودروی حمل پسماند از شهرداری اصفهان به زائران اربعین امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان یک سوله مسقف ۲۰ هزار متر مربعی در شهر کربلا را در اختیار شهرداری قرار داده است که از امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ نظافت و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سعی می‌کنیم با بازسازی و نظافت این سوله، موکب‌های استان اصفهان که در آن مستقر می‌شوند خدمات مناسبی به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان در کنار خادمان حسینی مستقر در شهر مرزی چذابه و کربلا استقرار یافته است.

عسکری با بیان اینکه شهرداری اصفهان تا دو روز پس از اربعین حسینی یعنی بیست‌ودوم ماه صفر در شهر کربلا و پایانه مرزی چذابه مستقر خواهد بود، تصریح کرد: یک دستگاه تانکر آبرسانی ۱۳ هزار لیتری، یک دستگاه خودروی پرس پسماند، دو دستگاه مکانیزه شست‌وشو، یک دستگاه جرثقیل ۲۵ تنی، دو دستگاه کامیون و دو دستگاه تریلر حمل کانکس و سرویس‌بهداشتی سیار به شهر کربلا رسیده است.

وی اضافه کرد: در مجموع از سوی شهرداری اصفهان چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی، دو دستگاه کفی تریلر، ۶۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد، دو دستگاه ماشین جارو، دو دستگاه خودرو جدول‌شوی، سه دستگاه کامیون باری، یک دستگاه جرثقیل، دو دستگاه تانکر آبرسانی و یک دستگاه وانت نیسان را برای خدمت‌رسانی به پایانه مرزی چذابه و شهر کربلا اعزام کرده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: پنج دستگاه موتور سیکلت، سه دستگاه خودرو برقی، نصب ۸۰۰ متر داربست و سایه‌بان، ارسال لوازم آشپزخانه، ابزار آلات و ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار از دیگر تجهیزات شهرداری اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

عسگری خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان در کنار خادمان حسینی مستقر در شهر مرزی چذابه و کربلا استقرار یافته و به مستندسازی و انعکاس لحظه‌ای اخبار و رویدادهای ستاد مشغول است.

کد خبر 681273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.