برپایی ۱۱ موکب برای زائران اربعین در سنندج

فرماندار سنندج گفت: در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی، ۱۱ موکب در نقاط مختلف شهرستان سنندج برپا می‌شود.

حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۱ موکب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از روز شنبه هفته آینده (چهارم شهریورماه) در نقاط مختلف شهرستان سنندج مستقر می‌شوند.

وی در مورد جانمایی این موکب‌ها در شهرستان سنندج، افزود: دو موکب در میدان جهاد، دو موکب در گردنه صلوات‌آباد، چهار موکب در سه‌راهی سنندج - مریوان و سه موکب نیز در اردوگاه قدس، شهر شویشه و شهر حسین‌آباد از توابع شهرستان سنندج، برپا خواهد شد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه این موکب‌ها تا پایان ایام اربعین دایر خواهد بود و به زوار خدمات ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: پذیرایی با غذای گرم و انواع نوشیدنی، برپایی جایگاه اقامه نماز و استراحت از خدماتی است که در این موکب‌ها ارائه می‌شود.

عسکری تصریح کرد: تلاش‌های خوبی از سال گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان کردستان انجام شده است و امیدواریم مدیران دستگاه‌ها نیز از فرصت تردد زائران برای توسعه زیرساخت‌ها بهره‌مند شوند.

وی گفت: مراسم اربعین در راستای تداوم حرکت عاشورا و امام حسین (ع) برای زنده نگه‌داشتن اسلام بوده و این خود ابر رسانه‌ای برای نمایش قدرت جهان اسلام است.

کد خبر 681244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.