ساعت هوشمند boAt Flash Plus چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Flash Plus دارای نمایشگر دایره‌ای شکل 1.39 اینچی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت boAt یک ساعت هوشمند جدید در هند عرضه کرده است که Flash Plus نام دارد. این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن HD و میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است. دو دکمه فیزیکی برای پیمایش و دسترسی به عملکردهای مختلف در سمت راست ساعت تعبیه شده است. ساعت هوشمند یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

ساعت هوشمند boAt Flash Plus به حسگرهای ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون مجهز شده است. همچنین بر الگوهای خواب و چرخه قاعدگی زنان نظارت دارد. این ساعت هوشمند از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و زمانی که کاربران برای مدت طولانی بدون تحرک بوده باشند، به آن‌ها هشدار می‎‌دهد.

ساعت هوشمند boAt Flash Plus به یک بلندگوی داخلی و یک میکروفون برای مکالمه بلوتوثی مجهز شده است و دسترسی به حداکثر هشت مخاطب را ارائه می‌دهد. گجت پوشیدنی یادشده از دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که ادعا می‏‌شود تا پنج روز شارژدهی دارد.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند boAt Flash Plus می‌توان به کنترل دوربین و موسیقی، به‌روزرسانی آب‌وهوا، اعلان‌ها و موارد دیگر اشاره کرد. این ساعت با قیمت ۲۱.۶۰ دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و بژ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند این محصول را از آمازون یا وب‌سایت شرکت تولیدکننده تهیه کنند.

کد خبر 681235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.