یک مرکز معاینه فنی سبک در منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان از راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی جدید خودرو در شهر اصفهان خبر داد و گفت: عملیات تجهیز و راه‌اندازی این مرکز واقع در خیابان امام خمینی (ره) بلوار عطاالملک- امیرکبیر (حافظ قطعات) آغاز شده است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی جدید خودرو در شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به برنامه پنج ساله گسترش مراکز معاینه فنی در شهر اصفهان و اعلام فراخوان عمومی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری مشارکت‌های شهرداری اصفهان در این خصوص، عملیات تجهیز و راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی واقع در خیابان امام خمینی (ره) بلوار عطاالملک_ امیرکبیر (حافظ قطعات) آغاز شد و پس از طی مراحل اداری، صدور مجوز فعالیت آن مرکز از سوی ستاد معاینه فنی شهر اصفهان صادر شد.

وی افزود: با توجه به تردد بالای خودرو در محدوده خیابان امام خمینی (ره) و عدم وجود مرکز معاینه فنی در آن منطقه، ضرورت احداث یک مرکز معاینه فنی احساس می‌شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از مزایا و قابلیت‌های مرکز مذکور، ارائه خدمات سریع خودرویی، وجود فروشگاه قطعات لوازم یدکی خودرو و قرار گرفتن در محدوده بازار خرید و فروش امیرکبیر است، تصریح کرد: ظرفیت سالانه این مرکز سالانه ۱۵ هزار دستگاه در یک شیفت کاری است.

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل آزمایشی در خصوص آغاز عملیات اجرایی انجام معاینه و صدور گواهی معاینه فنی خودرو در این مرکز انجام شده است، گفت: ساعات کاری این مرکز در خیابان امام خمینی (ره) که بهره برداری رسمی از آن در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد، از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ خواهد کرد.

کد خبر 681181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.