کمبود نیروی انسانی در آتش‌نشانی کرج بحران‌زا است

شهردار کرج با اشاره به اینکه چالش‌های بر سر راه مدیریت شهری کرج شناسایی شده است، گفت: کمبود نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی احساس می‌شود و می‌تواند به یک بحران جدی تبدیل شود.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری برگزاری مجمع کلان‌شهرهای کشور اظهار کرد: این آئین برای صدوهفدهمین بار برگزاری شد، تمام شهرداران کلان‌شهرها در این مجمع حضور داشتند و به بیان چالش‌ها، اهداف و دغدغه‌های خود پرداختند.

وی با بیان اینکه هدف از این مجمع هم‌افزایی و تأمل در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری است، افزود: یکی از مسائلی که در کلان‌شهر کرج باید مدنظر قرار گیرد، معضلی است که برای به‌کارگیری آتش‌نشانان داریم، کمبود نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی کرج می‌تواند با گذشت زمان به یک بحران تبدیل شود.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سازمان شهرداری‌ها در این راستا اقداماتی درخور داشته باشد، چراکه این مسئله در بعضی کلان‌شهرها مشترک است.

کیانی با اشاره به ایفای نقش مجموعه آتش‌نشانی در بحران‌ها و شرایط خاص تصریح کرد: در صورتی که با معضل کمبود نیروی انسانی مواجه باشیم، بدون شک در زمان بحران نمی‌توانیم به‌درستی خدمات‌رسانی کنیم.

وی تجهیزات و توسعه زیرساخت‌ها را از دیگر عوامل ملزوم خدمات‌رسانی حین بحران دانست و گفت: شهرداری کرج در این مسیر طی تفاهم و تعاملی که با مجموعه شورای اسلامی شهر دارد، گام برداشته و نسبت به تهیه بعضی ملزومات اقدام کرده است.

کد خبر 681174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.