دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی چک های بلا محل دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا جنتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلاهبردار حرفه‌ای و متواری که با صدور چک‌های بلامحل، اقدام به کلاهبرداری کرده بود در شهرستان محلات دستگیر شد.

وی افزود: در پی کلاهبرداری از یک نفر از شهروندان محلاتی با ترفند صدور چک بلامحل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات اضافه کرد: مأموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه، سرانجام این کلاهبردار سابقه‌دار که به صورت مخفیانه، مدتی در یکی از استان‌های همجوار پنهان شده بود را شناسایی و در هنگام مراجعت به محلات، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: فرد مذکور با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی، در نهایت چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و به کلاهبرداری به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از یکی از شهروندان با صدور چک‌های بلامحل در قبال خرید کالا از شرکت مالباخته معترف شد.

جنتی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 681127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.