راهبردهای رهبر انقلاب برای انتخابات الگو قرار گیرد

استاندار اصفهان گفت: باید راهبردهای اعلامی از سمت رهبر انقلاب برای انتخابات را به‌عنوان الگو قرار دهیم و با حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌ها از ستاد انتخابات زمینه انتخابات امن و سالم را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز_شنبه، ببست‌وهشتم مرداد_ در شورای اداری استان اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: این بزرگ‌مردان با صبر و رشادت خود آبروی ایران اسلامی شدند، همچنین شهادت دو نفر از فرزندان این ملت را تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه موضوع اتباع، مصوبات سفر و… پیگیری‌های متعددی شده است، افزود: باید راهبردهای اعلامی از سمت رهبر انقلاب برای انتخابات را به‌عنوان الگو قرار دهیم و با حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌ها از ستاد انتخابات زمینه انتخابات امن و سالم را رقم بزنیم.

استاندار اصفهان گفت: باید مراقب باشیم دستگاه‌ها وارد جانب‌داری نشوند و ظرفیت‌های آن‌ها در اختیار اشخاص قرار نگیرند اما در این مسیر اینکه امکانات در اختیار ستاد قرار بگیرد بلامانع است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات امیدآفرین در جامعه تأکید کرد: در ایام پیش‌رو ایام اربعین، هفته دولت، دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم که باید هماهنگی‌های لازم برای این برنامه‌ها صورت بگیرد.

مرتضوی گفت: قرار است رژه آغاز هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه صاحب‌الزمان (عج) برگزار شود و در خواست می‌شود مساعدت‌های لازم را با مجموعه سپاه برای فراهم‌سازی شرایط متفاوتی در این ایام داشته باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین اظهار کرد: نمی‌خواهیم نگاه مردمی مورد تاکید رهبر انقلاب را از اربعین بگیریم اما باید بدانیم در فرصتی که داریم اگر شخصی از ارائه خدمات دریغ کند مدیون است.

استاندار اصفهان با یادآوری اینکه در ایام پایانی ماه صفر دستگاه‌های متولی، هیئات را پشتیبانی کنند تا برنامه‌های پرشورتری داشته باشیم، گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌رو جایزه مصطفی به میزبانی اصفهان است که در آن ۱۵٠ نفر از دانشمندان جهان اسلام به‌همراه مسئولان کشوری حضور دارند، خواهشمندیم دستگاه‌های متولی در استان پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند تا میزبانی‌مان از دانشمندان جهان اسلام ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت امور خارجه در استان و میزبانی از هیئات خارج از کشور تأکید کرد: باید کاری کنیم تا به نحو مطلوبی و در شرایط متعالی‌تری میزبانی را ادامه دهیم تا هیئاتی که با اصفهان می‌آیند استفاده بهتری داشته باشیم.

مرتضوی با اشاره به سامانه رضایت مردم از کارکنان دولت عنوان کرد: حدود نیمی از دستگاه‌های مشمول برای این امر درخواست داده بودند و خواهش‌مان این است این امر را به‌عنوان تکلیف اساسی مدنظر قرار دهید.

در بخشی دیگر این جلسه، مهران زینلیان معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره پیش‌رو بودن هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های هفته دولت را در دو دسته قابل افتتاح و کلنگ‌زنی تقسیم شده است و در این راستا برای هفته دولت حدود ۴٠٠ پروژه به اعتبار حدود ۲ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و ۸٠ پروژه با اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومان کلنگ زنی تعریف شده است.

وی افزود: تاکید شده که هفته دولت امسال صرف پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور و سفرهای شهرستانی استانداری باشد.

در ادامه این جلسه مجید شمس دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: برای هفته دولت از دستگاه‌ها درخواست شد، سه دستاورد شاخص خود را با توضیحات در اختیار ستاد قرار دهند که در این راستا دستگاه‌های فراوانی همکاری داشتند.

وی افزود: موضوع ارائه گزارش عملکرد مانند گذشته و اقدامات سنتی نیست و در این راستا درخواست‌مان این است دستگاه‌ها این امر را جدی بگیرند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: برای هفته دولت زیرساخت‌های رسانه ملی استان به میدان آمدند تا در ادامه در فضای رسانه میزبان برخی از مدیران کل و فرمانداران باشند همچنین امید است فضای شهری نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در اقناع و تبلیغ هفته دولت باید مقایسه شرایط تحویل دولت و شرایط فعلی صورت بگیرد و در این راستا موضوعات اقتصادی نیز نیازمند تبیین جدی است.

شمس با تاکید بر اینکه صداقت و پرهیز از اغراق از نکات قابل توجه است، افزود: مجموعه مدیریت استان ۲۳ سفر شهرستانی با بیش از هزار و ۵٠٠ مصوبه بوده که این امر موضوعی قابل توجه است و دز این راستا درخواست داریم اگر مسئله و چالشی از مردم در آستانه حل شدن است، به ما اعلام کنید تا به‌صورت کار رسانه‌ای بر آن کار کنیم.

کد خبر 681122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.