تفریح مناسب، افراد را به مباحث فرهنگی جذب می‌کند

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید در محلات متمرکز شود، البته لازم است برنامه‌ها در هر مجموعه بازنگری شود؛ به‌وسیله تفریح و سرگرمی به راحتی می‌توان افراد را در مباحث فرهنگی جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا کمال حیدری امروز _شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مدیران شهری با نخبگان فرهنگی اجتماعی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل شوراهای مشورتی فرهنگی مناطق اظهار کرد: فقط با انسجام و همدلی در حوزه فرهنگ دغدغه‌ها برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز نیست که در کار هم دخالت کنیم، اما باید تقسیم کار انجام شود تا کاری با قوت و قدرتی را بروز دهیم، افزود: فعالیت‌ها باید در محلات متمرکز شود و برنامه‌های فرهنگی در هر مجموعه بازنگری شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بعضی مناطق نقطه‌های تاریک ما است که برای فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی مناسب نیست، در حال حاضر باید فعالیت‌های فرهنگی موجود تقویت تا زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر بانوان، جوانان و نوجوانان تمرکز داریم، اگر برنامه‌ریزی خوبی برای این قشر در نظر گرفته شود، می‌توانیم موفق باشیم، خاطرنشان کرد: در فصل توسعه فضای تفریح و سرگرمی وجود دارد، اگر ما بحث فرهنگ را دست نگیریم، دیگران این کار را انجام می‌دهند، به این دلیل که به‌وسیله تفریح و سرگرمی به راحتی می‌توان افراد را در مباحث فرهنگی جذب کرد، همانطور که در دهه کرامت و محرم مشاهده کردیم.

کد خبر 681120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.