مراکز فرهنگی در پایانه‌های شهر قم ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه خدماتی که در پایانه‌ها ارائه می‌شود باید خاص و با فرهنگی ایرانی اسلامی شهر قم توأم باشد، گفت: در همین راستا مراکز فرهنگی در پایانه‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زین العابدین قراچورلوی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی، طرح علمداران خدمت با بیان اینکه مسافرینی که از کشورهای دیگر وارد قم می‌شوند شامل چند گروه می‌شوند، اظهار کرد: برخی به سمت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر می‌روند، برخی عازم مشهد مقدس و یا در راه برگشت از مشهد هستند و برخی نیز در ایام اربعین در راه اعزام به مهران هستند که این حجم از مسافر غیرایرانی نیازمند خدمات گسترده است.

وی بیان کرد: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده در این حوزه، دو نوع خدمات در این ایام تعریف شده است، یک نوع از خدمات باید در پایانه ارائه شود و آن شامل خدمات مورد نیاز زائر و مسافر اعم از آماده‌سازی محیط، آب سرد و گرم، سرویس‌های بهداشتی و حمام است که ارائه این خدمات آغاز شده است.

قراچورلوی خدمت بعدی را خدمات بیرون از پایانه‌ها عنوان کرد و افزود: بر اتوبوس‌هایی که وارد شهر می‌شوند باید نظارت انجام شده و به پایانه‌هایی که در سطح شهر وجود دارد هدایت شوند و باتوجه به موقعیت بین‌المللی پایانه‌ها، مباحث فرهنگی نیز مدنظر قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه خدماتی که در پایانه‌ها ارائه می‌شود باید خاص و با فرهنگی ایرانی اسلامی شهر قم توأم باشد، تصریح کرد: در همین راستا مراکز فرهنگی در پایانه‌ها ایجاد شده و نیازمندیم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم خدمات فرهنگی مطلوبی را به مسافرین ارائه دهیم.

کد خبر 681098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.