خدمت‌رسانی ۴۰۰ دستگاه تاکسی به زائرین اربعین در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون و ۷۰ دستگاه تاکسی صلواتی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در قم در حال آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم طالبی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه _ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت اظهار کرد: حضور ۴۰۰ تاکسی سواری و ون برای حضور در مراسم روز اربعین پیش بینی شده است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به رانندگان و اعلام آماده‌باش در کانال اطلاع‌رسانی برای داشتن آمادگی لازم، کشیک پرسنل اداری و بازرسی و استقرار آنها برای کنترل تاکسی‌ها، برنامه‌ریزهای لازم برای کنترل ترافیک و ورود تاکسی از سمت بلوار خلیج فارس و خروج از سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت امامزاده احمد از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در این ایام گفت: در ایام نیمه شعبان ۷۰ تاکسی نسبت به جابه جایی رایگان زائرین اقدام کردند که همین تعداد در ایام اربعین نیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

طالبی محل دپوی تاکسی‌ها را میدان آل یاسین اعلام کرد و افزود: اگر چنانچه زائرین از محل‌های اسکان مانند امامزاده جمال نیاز به جابه جایی به حرم مطهر را داشته باشند، ما آمادگی لازم را داریم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در خصوص خریداری تاکسی ون عنوان کرد: شهرداری سال گذشته نسبت به خریداری ۵۰ دستگاه ون اقدام کرد که تاکنون مقدمات لازم برای ترخیص ۱۶ دستگاه انجام و ۱۳ دستگاه به دست ما رسیده است که هفته گذشته نامه‌ای از سازمان شهرداری‌ها به ما ابلاغ شد که این تاکسی‌ها در مهران استفاده شوند که در حال بررسی هستیم.

کد خبر 681095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.