افزایش تعداد بلیط هواپیما اربعین در روزهای آتی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرچه به روز اربعین نزدیکتر شویم، عرضه بلیت هواپیما افزایش پیدا خواهد کرد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، محمد محمدی بخش اظهار کرد: انجام سفرهای اربعین محدود به هشت شرکت اعلام شده نیست، بلکه سایر شرکت‌های هواپیمایی نیز درخواست‌هایی را اعلام کرده‌اند که در حال بررسی این درخواست‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه از امروز به مرور پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت می‌کنند افزود: بیشترین درخواست در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ شهریور در مسیر رفت خواهد بود و فروش به صورت پلکانی بوده و از ۲۰ فرودگاه کشورمان پروازها به مقاصد فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که چرا فقط سه درگاه فروش بجز پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی برای بلیت‌های اربعین مشخص کرده‌اید، گفت: هر شرکت هواپیمایی که زیرساخت لازم را برای فروش نداشته باشد می‌تواند از طریق درگاه‌های مشخصی که با سازمان هواپیمایی کشوری قرارداد داشته و وثیقه لازم را تودیع کند، اقدام به فروش بلیت اربعین کند.

محمدی بخش همچنین در خصوص برقراری پروازهای مستقیم بین ایران و عربستان سعودی در آینده نزدیک گفت: قرار است یک جلسه با سازمان هواپیمایی عربستان سعودی درباره میزان پروازها و مقاصد پروازی در آینده نزدیک برگزار شود.

کد خبر 681085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.