پیشرفت ۴۷ درصدی ایستگاه آمادگاه خط ۲ متروی اصفهان

مدیر اجرایی ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این ایستگاه با قراردادی بالغ‌بر ۱۴۵ میلیارد تومان، از مردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات اجرایی ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان واقع در چهارراه فلسطین اظهار کرد: این ایستگاه به‌دلیل مباحث ترافیکی منطقه به صورت زیرزمینی و به روش شمع و ریب حفاری می‌شود.

وی افزود: زیربنای ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان بالغ‌بر ۹۴۰۰ متر مربع و خاک‌برداری آن بالغ‌بر ۷۲ هزار متر مکعب است که تاکنون ۴۲ هزار مترمکعب آن انجام شده است.

مدیر اجرایی ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان تصریح کرد: بتن‌ریزی این ایستگاه بالغ‌بر ۲۶ هزار مترمکعب است که تاکنون پنج هزار متر مکعب آن اجرا و ۱۴۰۰ تن آرماتوربندی در این ایستگاه پیش‌بینی شده و ۷۰۰ تن آرماتوربندی آن انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای این ایستگاه به‌لحاظ شرایط خاص خاک، همچنین تراز آب زیرزمینی که دارد با ابتکار و دانش فنی مهندسان مشاور و پیمانکار و مدیریت طرح به روش زیرزمینی و با تمهیدات بسیار خاصی صورت گرفته است.

کاظمی اضافه کرد: برای اجرای ایستگاه آمادگاه خط دو قطار شهری اصفهان به‌دلیل برخورد با تأسیسات اصلی آب و فاضلاب تمهیدات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

مدیر اجرایی ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این ایستگاه با قراردادی بالغ‌بر ۱۴۵ میلیارد تومان، از مردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: این پروژه تاکنون ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اتمام این پروژه با توجه به ورود دستگاه تی‌بی‌ام به ایستگاه آمادگاه خط دو متروی اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰۰ نفر کارگر در دو شیفت کاری در این ایستگاه مشغول کار هستند و امکان بهره‌برداری از ابنیه ایستگاه تا سال آینده مهیا است.

کد خبر 681058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.