تلاش می‌کنیم نتایجی در شان والیبال اصفهان کسب کنیم

درحاشیه بازدید تیم والیبال گیتی پسند از کارخانه این باشگاه سرمربی و کاپیتان این تیم با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_شنبه ۲۸ مرداد_ مراسم معارفه تیم والیبال مردان گیتی پسند برای حضور در فصل ۱۴۰۲ با حضور محمدحسین عراقی زاده قائم مقام مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، مدیران ارشد و اعضا هیئت مدیره در سالن کنفرانس مجموعه صنایع گیتی پسند در منطقه صنعتی مورچه خورت برگزار شد.

امیدوارم بتوانیم دل مردم اصفهان را شاد کنیم

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموعه گیتی‌پسند بازدید خوبی داشتیم، قطعاً بازیکنانم می‌دانند در چه فضایی فعالیت می‌کنند و زحماتی که برای فراهم شدن شرایط برای تیم می‌شود را متوجه شده‌اند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با بازیکنانی که جذب کردیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم و دل مردم اصفهان را شاد کنیم، درخصوص جذب بازیکن نیز سعی شد مشکلاتی که تیم در فصل گذشته داشت را حل کنیم و پیش بینی می‌کنم نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم، حتی در کادرفنی نیز سعی کردیم با حضور محمد حسین نجاتی روی نیمکت هم نفرات خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند تصریح کرد: رضایت کاملی از مدیران مجموعه گیتی پسند دارم و انتظارات را برایمان برآورده کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم زحمات آنها را با نتایج خوب جبران کنیم، درخصوص لیگ برتر پیش رو هم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم البته این نیاز به تلاش بالا و تمرکز روی کار دارد.

برای فصل آتی لیگ برتر تیم‌خوبی شکل گرفته است

هومن باقری کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند اظهار کرد: از فردا تمرینات تیم والیبال گیتی‌پسند آغاز خواهد شد و تمامی بازیکنان تیم در تمرینات حضور دارند، قبل از آغاز تمرینات مدیران باشگاه تصمیم گرفتند مجموعه تیم به بازدید کارخانه بروند و بدانند چه افرادی پشت تیم هستند و چه محصولاتی از سوی کارخانه گیتی پسند تولید می‌شود.

وی ادامه داد: پس از پایان لیگ برتر والیبال پروسه‌ای تقریباً ۶ ماهه انجام شد تا تیم والیبال گیتی‌پسند دوباره کار خود را آغاز کند و در این مدت نیز جذب بازیکن و بررسی حضور نفرات تیم در دست بررسی بود.

کاپیتان تیم والیبال گیتی پسند افزود: برای فصل آتی تیم‌خوبی شکل گرفته است و از هر لحاظ شرایط خوبی داریم، همچنین نسبت به سال گذشته تیم قوی‌تری بسته شده است، امیدوارم امسال بتوانیم نتایج بهتری را برای جامعه ورزش استان اصفهان رقم بزنیم و نماینده خوبی برای استان باشیم.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال افزود: تیم‌های دیگر لیگ هم تا اینجای کار زحمات زیادی کشیده‌اند و امسال پیش بینی می‌کنم هیچ تیم ضعیفی در لیگ نداریم و رقابت خوبی بین تیم‌ها شکل خواهد گرفت. فصل گذشته محدودیت‌هایی را برای حضور بازیکنان لیگ برتر و دسته یک در تیم داشتیم اما امسال محدودیتی وجود ندارد و تیم بهتری در مسابقات حاضر خواهد شد.

باقری در خصوص نفرات تیم گیتی‌پسند گفت: تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان در گیتی پسند حضور دارند و امیدوارم نتایجی در شان باشگاه گیتی‌پسند و والیبال اصفهان رقم بخورد.

کد خبر 681039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.