علت جاماندن برخی مسافران از پرواز اصفهان-نجف چه بود؟

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان هماهنگ نبودن آژانس مسافرتی با شرکت هواپیمایی در فروش بلیت را علت جاماندن مسافران از پرواز اصفهان به نجف دانست.

ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ناهماهنگی پیش آمده در پرواز اصفهان به نجف، نحوه فروش بلیت را دلیل این موضوع دانست و اظهار کرد: پرواز مذکور به صورت برنامه‌ای و هر هفته از فرودگاه شهید بهشتی انجام شده است که شروع پروازهای ویژه اربعین موجب بروز این ناهماهنگی بین آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی شده است.

وی افزود: در راستای تکریم زائران و پس از انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم با مدیران آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی مربوطه، مقرر شد پرواز فوق‌العاده‌ای برای انتقال مسافران جامانده از اصفهان به مقصد نجف تا پایان روز جاری برقرار شود که ساعت این پرواز متعاقباً به مسافران اعلام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از انجام پذیرایی از زائران در ترمینال پروازهای خارجی، مسافران غیربومی این پرواز توسط آژانس مسافرتی در داخل شهر اسکان و سایر مسافران به منازل خود بازگشتند.

به گزارش ایمنا، بر اساس گزارش‌های مردمی صبح امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در پرواز اصفهان-نجف حدود ۱۵۰ مسافر در فرودگاه اصفهان بلاتکلیف ماندند و هواپیما پرواز کرد؛ این در حالی است که همه این مسافران بلیت پرواز مذکور را تهیه کرده بودند.

به گفته مسافران این پرواز، یک آژانس هواپیمایی حدود ۱۵۰ بلیت خریداری کرده و به سایر آژانس‌ها فروخته است، سازمان هواپیمایی کشوری نیز به همین اندازه بلیت‌فروشی انجام داده است و آن‌طور که اعلام شده بلیت‌های آژانس مذکور ثبت نشده بوده است.

کد خبر 681038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.