پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۵۸۰ مددجو در استان چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۵۸۰ مددجو خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری جانعلی حاجی‌حسنی اظهار کرد: خدمت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در راستای کمک به خانواده‌های بدون مسکن (مستأجر) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط دریافت این تسهیلات افزود: خانواده‌های تحت حمایت مستأجر با ارائه درخواست به حوزه امور حمایت‌های اجتماعی می‌توانند تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد (کارمزد ۴ درصد) دریافت کنند.

رئیس اداره امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید به اینکه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان تا پایان سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست تسهیلات ودیعه مسکن به ۵۸۰ خانواده نیازمند پرداخت شده است که در مراحل بعدی (با جذب اعتبارات جدید) دیگر خانواده‌های نیازمند نیز از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

حاجی‌حسنی تصریح کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 681021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.