برخورد قاطع با متخلفان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در خوزستان

دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به نظارت مستقیم این دادسرا بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی از طریق بازدید میدانی، گفت: با افرادی که با رفتارهای پرخطر موجب سلب امنیت و آرامش مردم و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان می‌شوند، برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادگستری خوزستان صادق جعفری چگنی امروز شنبه _بیست و هشتم مردادماه_ در نشست با معاونان خود و قضات شعب اختصاصی رسیدگی‌کننده به ناهنجاری‌ها و رفتارهای پرخطر، ضابطان و نمایندگان شهرداری، ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته بر رسیدگی فوق‌العاده این پرونده‌ها در شعب ویژه و نظارت بر اقدامات ضابطان تاکید و خواهان تأمین امنیت در حوزه‌های مختلف و برخورد به موقع، قانونی و مؤثر شد.

وی افزود: راهبرد دادستانی مرکز استان ضمن برخورد قضائی با متخلفان، پیشگیری و الزام دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام وظایف اجرایی و نظارتی و پیگیری حقوق عامه است، اماکنی که به اخطارها و تذکرات ناظران توجه نکنند، پلمب می‌شوند و خودروهایی که حرکات نمایشی در معابر داشته باشند توسط پلیس توقیف می‌شوند و با رانندگان برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان خاطرنشان کرد: برای این افراد از ظرفیت‌های تکمیلی قانون در مجازات از جمله منع از رانندگی با وسایل نقلیه موتوری، تصدی وسایل موتوری و توقیف وسایل ارتکاب جرم به منظور تأمین امنیت استفاده خواهد شد.

در پایان این جلسه دادستان مرکز استان خوزستان به‌صورت سرزده ضمن بازدید از طرح‌های در حال اجرای ضابطان در مناطق مختلف شهر اهواز از تلاش نیروی انتظامی و بسیج و دستگاه‌های امنیتی در تأمین امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت قدردانی کرد.

کد خبر 681002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.