۹۸ میلیارد تومان پروژه در شهرکرد افتتاح می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۷ پروژه با ۹۸ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی، ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی و فضای سبز افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: به همین مناسبت ۱۷ پروژه توسط شهرداری شهرکرد با اعتبار حدود ۹۸ میلیارد تومان در حوزه‌های ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی و فضای سبز افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال ۴۹ نفر را فراهم می‌کند.

وی افزود: گلخانه گل و گیاهان زینتی به مساحت یک هزار و ۵۵۰ مترمربع، واقع در نهالستان با دو میلیارد تومان اعتبار احداث شد که در این واحد گلخانه‌ای، گل و گیاهان زینتی از جمله بنفشه، همیشه‌بهار، کلم زینتی، آهار، میخک و اطلسی تولید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه جاده سلامت با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در این هفته آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۹۸ آغاز شد و در حال حاضر فاز دوم این پروژه در دست افتتاح است.

واحدیان با اشاره به اجرای پروژه مسیل هدایت آب‌های سطحی ادامه داد: پروژه هدایت آب‌های سطحی در بلوار فرهنگ به طول ۳۰۰ متر از سال گذشته با اعتبار حدود دو میلیارد تومان آغاز شد و سال جاری نیز با سه میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: پروژه کف‌سازی میدان جنوبی امام‌زادگان دوخاتون (س) با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و کف‌سازی کوچه نشاط تا مسجد آقابزرگ با شش میلیارد تومان اعتبار نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت افزایش سرانه ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در میان جوانان و نوجوانان گفت: در همین راستا هم‌زمان با هفته دولت زمین چمن مصنوعی در حافظ شمالی با سه میلیارد تومان اعتبار به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و در منظریه با اعتبار حدود یک میلیارد تومان و به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح می‌شود.

واحدیان با اشاره به بهره‌برداری از سه غرفه در آرامستان بهشت رحمت، افزود: سه غرفه شامل گل‌فروشی، سنگ‌تراشی و تشریفات با مساحت ۱۰۲ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر نصب شش ایستگاه دوربین نظارتی در شهرکرد اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری با سه میلیارد تومان اعتبار با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع‌های پرتردد و پرخطر سطح شهر نصب شده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: افتتاح مرکز آموزش شهروندی با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، تولید ۳۵ هزار تن آسفالت با ۶۰ میلیارد تومان و تجهیز ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با یک میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های این شهرداری در هفته دولت است‌.

کد خبر 680966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.