۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
هوای کردستان بارانی می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی دو روز آینده شاهد رگبار باران و رعد و برق پراکنده در آسمان استان کردستان خواهیم بود که طبق برآوردها مقدار آن زیاد نیست.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز و فردا برای نقاط شمالی و شرقی استان کردستان شامل شهرهای زرینه، دیواندره، بیجار، قروه و دهگلان و بخشی از سقز بارش باران و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی شده که حجم آن زیاد برآورد نشده است.

وی با اشاره به وضعیت بارش‌های شهر سنندج افزود: احتمال بارش باران و رگبار و رعد و برق پراکنده و افزایش پوشش ابر در شهر سنندج وجود دارد، اما میزان این بارش‌ها قابل توجه نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان خاطرنشان کرد: در این مدت وزش باد شدید نیز پیش‌بینی شده است و امکان خیزش گرد و خاک محلی و ورود گردوغبار از کشور همسایه عراق به استان وجود دارد.

پناهی ادامه داد: طی دو روز آینده دمای هوای استان کردستان روند کاهشی دارد، اما از روز دوشنبه دمای هوا افزایش خواهد داشت.

وی تصریح کرد: روستای قاملو قروه با ۹ درجه سانتی‌گراد کمترین دما و روستای سلین سروآباد با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بیشترین دمای هوای استان کردستان را در شبانه‌روز گذشته داشتند و دمای شهر سنندج نیز بین ۱۶ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 680953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.