اهمیت حضور در پویش نذر خون در شهر امام مهربانی‌ها در ۳ روز پایانی ماه صفر

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمات شایسته و حداکثری به زائران و مجاوران به ویژه در دهه پایانی ماه صفر که بسیاری از زوار به خراسان رضوی و مشهدالرضا (ع) مشرف می‌شوند، از داوطلبان مردمی فعالیت در این مرکز حیاتی و عام‌المنفعه دعوت به عمل می‌آید.

سعید اصغریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر و اهمیت خدمات‌رسانی به مجاوران و زائران امام رضا (ع) اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته و حداکثری به زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها (ع) به ویژه در دهه پایانی ماه صفر که بسیاری از زائران از سراسر ایران اسلامی و حتی دیگر کشورها به خراسان رضوی و مشهدالرضا (ع) مشرف می‌شوند، از داوطلبان مردمی فعالیت در این مرکز حیاتی و عام‌المنفعه دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: در نظر داریم که متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم و دریافت مجوزهای مورد نیاز، امکان خدمات‌رسانی به خیل عظیم متقاضیان اهدای خون و دارای نذر خون در شهر امام مهربانی‌ها ثامن‌الحجج (ع) را به‌ویژه در سه روز پایانی ماه صفر داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی در خصوص افرادی که امکان حضور در این دوره‌های آموزشی را دارند، تصریح کرد: تمام افرادی که توانایی کار گروهی و عام‌المنفعه دارند و در هر رشته و کاری می‌توانند در طول هفته کمک کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان پیوستن به این پویش مردمی با ارسال کلمه «زندگی‌بخش» به شماره ۳۰۰۰۷۲۴۱۲ و تکمیل فرم مربوطه امکان مشارکت در این همایش خدمات‌رسانی عظیم مردمی را خواهند داشت.

کد خبر 680911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.