شارجه با غلبه‌ بر شاگردان مجیدی برای تراکتور خط‌ونشان کشید

درخشش ستاره‌های شارجه امارات مقابل اتحاد کلباء نشان داد آن‌ها حریف سرسختی برای تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان آسیا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور ایران در شرایطی باید از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه _سی‌ویکم مردادماه_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل شارجه امارات قرار گیرد و برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند که وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

شارجه که هفته گذشته در مسابقه مرحله دوم پلی‌آف فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دو بر صفر مقابل باشوندارا کینگز بنگلادش رسید و حریف تراکتور شد، شب گذشته در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات مقابل اتحاد کلباء قرار گرفت.

در این تقابل پرگل و جذاب اتحاد کلباء و شارجه پس از ردوبدل شدن هفت گل و کامبک‌هایی که دو تیم زدند، شارجه موفق شد اتحاد کلباء را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد و با دست پر به خانه خود بازگردد.

حریف تیم فوتبال تراکتور در پلی‌آف نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ستاره‌های سابق باشگاه‌های اروپایی بهره می‌برد و با استفاده از بودجه‌ای گزاف، برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند. میرالم پیانیچ و پاکو آلکاسر، دو بازیکن سابق بارسلونا و چند بازیکن برزیلی بدون‌ شک برای تی‌تی‌ها تهدیدآمیز خواهند بود.

کد خبر 680872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.