آتش‌سوزی ۵ خانه ویلایی در رشت/ ۲ آتش‌نشان مصدوم شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی ۵ خانه ویلایی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو آتش‌نشان مصدوم و توسط تیم اورژانس سرپایی درمان شدند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی پنج خانه ویلایی امروز جمعه _بیست‌وهفتم مردادماه_ ساعت ۱۷:۰۷ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۸ آتش‌نشان به وسیله ۱۲ خودرو اطفای حریق و آب‌رسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه در محله دیانتی ۱۲ متری گلستان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه آتش‌سوزی پشت بام در پنج خانه ویلایی را مشاهده کردند، خاطرنشان کرد: به دلیل پیوستگی و متصل بودن پشت بام‌ها و وجود مصالح قابل اشتعال، حریق در همان لحظات نخست گسترش یافته بود.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود خانه‌های به هم چسبیده و سقف‌های متصل به هم، احتمال گسترش آتش‌سوزی از پشت بام خانه‌های همجوار بسیار زیاد بود که به سرعت تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نسبت به خنک‌سازی، مهار آتش‌سوزی و پیشگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

آتش‌سوزی ۵ خانه ویلایی در رشت/ ۲ آتش‌نشان مصدوم شدند

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق خانه‌های ویلایی حدود یک ساعت و ۴۴ دقیقه به طول انجامید، گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی رشت در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه در این حادثه آتش‌سوزی به پنج خانه ویلایی خسارت وارد شد، اظهار کرد: در حین اطفای حریق دو تن از آتش‌نشانان مصدوم و به صورت سرپایی توسط تیم اورژانس درمان شدند.

وی گفت: تجمع شهروندان در محل آتش‌سوزی عملیات اطفای حریق را برای آتش‌نشانان بسیار دشوار کرده بود، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در حین انجام عملیات از تجمع در محل حوادث آتش‌سوزی پرهیز کنند.

آتش‌سوزی ۵ خانه ویلایی در رشت/ ۲ آتش‌نشان مصدوم شدند

کد خبر 680863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.