بی تفاوتی لیونل مسی نسبت به دریافت توپ طلا

لیونل مسی در حال حاضر هفت توپ طلا کسب کرده و اصرار دارد که دریافت هشتمین توپ طلا در سال 2023 برای او در اولویت قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی آرژانتینی، جایگاه خود را در بین بزرگان تمام دوران تثبیت کرده و پس از کمک به کشورش برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲، چیزی برای بدست آوردن باقی نگذاشته است.

این اتفاق ممکن است توپ طلای دیگری را برای او به ارمغان بیاورد، اما مسی که اکنون پس از ترک پاری‌سن‌ژرمن، برای اینتر میامی بازی می‌کند، قاطعانه معتقد است که هرگز به کسب جوایز فردی فکر نکرده است.

مسی در مورد شناخته شدن به عنوان بهترین بازیکن تاریخ، گفت: «بارها گفته‌ام، توپ طلا به دلیل شناخت در سطح فردی بسیار مهم است، اما شخصاً هرگز به آن اهمیت ندادم؛ همیشه مهم‌ترین چیز برای من جوایز در سطح گروهی بود؛ من خوش شانس بودم که در دوران حرفه ای‌ام به همه چیز دست یافتم و بعد از فتح جام جهانی، خیلی کمتر به آن جایزه فکر می‌کنم، بزرگترین جایزه من همین (جام جهانی) بود؛ اگر دوباره طلا را ببرم، عالی خواهد بود و اگر نه، هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ خوش‌شانس بودم که به تمام اهدافم در دوران حرفه‌ای‌ام رسیدم و اکنون اهداف جدیدی با باشگاه میامی دارم.»

به نظر می‌رسید که مسی به دلیل کمک به آرژانتین برای قهرمانی در جام‌جهانی قطر، توپ طلای دیگری را به دست خواهد آورد، اما او اکنون برای کسب این جایزه با ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی روبرو است، مهاجم نروژی که فصل گذشته ۵۲ گل به ثمر رساند؛ او به باشگاه خود کمک کرد تا سه‌گانه لیگ‌برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

هالند فصل ۲۰۲۳-۲۴ را فوق‌العاده آغاز کرده، اما لئومسی نیز از زمان انتقال به ایالات متحده، با زدن ۹ گل در شش بازی برای اینترمیامی در رقابت‌های جام MLS، ، درخشان ظاهر شده است.

کد خبر 680810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.