دشمن با اقدامات تروریستی به دنبال بر هم زدن وحدت مسلمانان است

امام جمعه سمنان گفت: دشمنان با انجام اقدامات تروریستی و اختلاف‌افکنی به دنبال بر هم زدن وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و کشورهای همسایه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: دشمنان با انجام اقدامات تروریستی و اختلاف‌افکنی به دنبال بر هم زدن وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و کشورهای همسایه است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در راستای خنثی کردن حملات و دسیسه‌های دشمنان، افزود: استکبار جهانی می‌داند که با وجود اتحاد هیچ جایگاهی ندارد، بنابراین از هر راهی و با هر دسیسه‌ای به دنبال ایجاد تفرقه و ضربه به ایران است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف عموم مردم و مسئولان است، خاطر نشان کرد: ما اکنون در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای با دشمنان هستیم و باید بیشتر از قبل در مقابل تحرکات دشمنان مراقب باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مسجد، تصریح کرد: مساجد به عنوان سنگر هستند و والدین باید با همراه کردن فرزندان خود به سمت و سوی مسجد، معنویت را در فرزندان خود تقویت کنند.

مطیعی با تاکید بر اینکه کار جهادی و خدمت به مردم باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود، گفت: با کار شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیری می‌توانیم در تمام عرصه‌ها موفق و سربلند باشیم.

کد خبر 680800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.