کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در یک خودرو

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تیزبینی مأموران انتظامی شهرستان میناب، یک محموله ۲۲ کیلویی مواد مخدر شیشه شناسایی و کشف شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع سانی پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان میناب با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو برلیانس در مسیر «میناب-بندرعباس» انتقال دهند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل مسیر، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار می‌گیرد و در این راستا اکیپی از مأموران ضمن شناسایی محور تردد این خودرو و در پایش چندساعته در نهایت در ایستگاه بازرسی شهید «چغازردی» موفق شدند خودرو مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه نسبت به توقیف خودرو اقدام و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو برلیانس نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاویدان در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقا امنیت اجتماعی دارد.

کد خبر 680794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.