ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلابی خود هزاران جوان دارد

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به رشادت خادم حرم شاهچراغ در مقابله با فرد تروریست، گفت: ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلابی خود هزاران هزار جوان دارد که حاضرند برای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی اینگونه جان فدایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله لطف اله دژکام _امروز جمعه بیست و هفتم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرا رسیدن ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد، اظهار کرد: امت اسلامی یک مسجد دارد که در چنگال صهیونیست‌ها اسیر است.

وی افزود: مسجدالاقصی را در همین روز آتش زدند و تا وقتی که حکومت غاصب صهیونیستی از روی کره زمین محو شود، این آتش خاموش نمی‌شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: همه مساجد جهان اسلام کانون مقاومت، مبارزه و ایستادگی بر علیه این ظلم و استکبار عالمی است و در این روز جبهه مقاومت در شیراز علاوه بر ساماندهی اجرای برنامه‌ها، سربازان دفاع از مسجد صف خواهند کشید و در مقابل دشمنی که می‌خواهد مسجد را بسوزاند و یا این مکان را محل ترور قرار دهد و با بمب گذاری از خون شهیدان مسلمان غرق خون کند دفاع خواهیم کرد.

آیت اله دژکام اضافه کرد: یکم شهریورماه روز بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک است و در همه دنیا به افتخار یک ایرانی می‌گویند این روز، روز پزشک است، دانشمند بزرگی که از پس از هزار سال هنوز می‌درخشد و دانشگاه‌های بزرگ پزشکی دنیا تصویر وی را با همین عمامه شرقی، ایرانی و اسلامی در مقابل دانشگاه‌هایشان گذاشته‌اند.

وی افزود: این کشور از هزار سال پیش پرچمدار علم، عظمت، فلسفه، حکمت و همه دانش‌های مختلف بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در ادامه به حادثه غم بار حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: سومین حرم اهل بیت در طول ۱۰ ماه گذشته دو بار مورد حمله دژخیمان استکبار جهانی قرار گرفته است و شهری که برای حمایت از حرم اهل بیت شهدای بسیاری داده است و دشمن دانسته است که شیراز چطور در سربازی بزرگ سردار دفاع مبارزه با استکبار و جبهه مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی در دفاع از حرم درخشیدند و میدان‌داری کردند.

آیت اله دژکام تصریح کرد: نزدیک به هزار نفر از جوانان شیراز داوطلبانه برای دفاع از حرم رفتند و دشمن متوجه شد کانون تربیت این سربازان بزرگ کنار مضجع مقدس شاهچراغ (ع) است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که امنیت را به دمشق برگرداندند امروز در امنیت شهر خود درنخواهند ماند و همانطور که رهبر گرانقدر و امام انقلاب فرمودند هر گاه کار گره خورد کارها را به مردم بسپارید که مردم کار خودشان را می‌کنند.

امام جمعه شیراز گفت: در حادثه حمله به حرم مطهر در روز یکشنبه، یک جوان برومند، یکی از نژاد آرش، یکی از نژاد مدافعان همیشگی ایران و اسلام، کسی که غیرتش غیرت علوی است و عشقش به بچه‌های امام حسین (ع) است، مردانه و قوی به میدان آمد. این در حالی است که فرد تروریست مسلح است اما این مرد بزرگ او را به زمین می‌زند و اسلحه را از دستش می‌گیرد.

آیت اله دژکام ادامه داد: اگر می‌گوئیم با چنگ و دندان از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنیم نمونه‌اش این مرد دلیر و سربلند جناب آقای بادپا است که چگونه به میدان آمد.

وی تاکید کرد: ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلابی خود هزاران هزار جوان دارد که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد و حاضر هستند برای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی اینگونه جان فدایی کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: بنیاد کفر، بنیاد استکبار، بنیاد آمریکا، اسرائیل و بنیاد همه داعشی‌ها و نوکرهای آنها مسلم بدانید با دست قدرتمند این ملت به هم ریخته خواهد شد.

آیت اله دژکام در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید مدافع امنیت حرم اظهار کرد: اینکه کسی روی تخت خواب بمیرد تا اینکه وسط میدان دفاع از حریم اهل بیت (ع) ایستاده باشد و به شهادت برسد، این افتخار کم نیست.

کد خبر 680791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.