مدیران با کم کاری در ادارات برخورد کنند

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه نباید نسبت به کم کاری مدیران بی‌توجه بود، گفت: مسئولان با کم کاری در ادارات برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد امروز جمعه _بیست و هفتم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: باید با ترویج حجاب برای آرامش جامعه تلاش کنیم چرا که حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌کند، دوری از ارزش‌های جامعه باعث طلاق و تضعیف خانواده می‌شود. با آموزش آموزه‌های اسلامی در مساجد مشکلات زوجین و خانواده‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: نباید نسبت به کم‌کاری مسئولان در ادارات بی‌توجه باشیم، آنها موظف هستند کارها را به صورت جهادی انجام دهند در سطح استان باید از دولت که توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه دارد الگوبرداری کنیم.

امام جمعه اهواز با تاکید برخورد مسئولان با افراد کم کار ادامه داد: وضعیت اشتغال جوانان موضوعی جدی است که باید با نگاه ویژه پیگیری و زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور به منظور ارتقای شاخص‌های تربیتی و تحول بنیادی در آموزش و پرورش گفت: باید توجه ویژه‌ای به معلم‌ها و آموزش و پرورش شود چرا که زحمت بسیاری برای تعلیم و تربیت جامعه کشیده‌اند.

موسوی فرد در پایان با اشاره به حادثه شاه‌چراغ در شیراز گفت: باید امنیت در جامعه وجود داشته باشد و همچنین از افراد شجاعی که در این حادثه جان چند تن را نجات دادند تقدیر شود علاوه بر آن با توجه به اینکه در سالروز بازگشت آزادگان هستیم باید توجه ویژه‌ای به آزادگان سرافراز داشته و از آنها تقدیر شود.

کد خبر 680780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.