رقابت منچستر و اینتر برای جذب بازیکن بایرن‌مونیخ

باشگاه اینتر پیشنهادی برای جذب بنجامین پاوارد مدافع بایرن مونیخ و هدف نقل و انتقالی منچستریونایتد ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظاهراً بنجامین پاوارد مدافع راست بایرن مشتاق ترک بوندسلیگا است و قصد ندارد قرارداد خود را که در سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود تمدید کند. منچستریونایتد با این بازیکن ۲۷ ساله ارتباط برقرار کرده تا او را جایگزین مگوایر کند.

روزنامه بیلد ادعا می‌کند که اینتر ممکن است با یک پیشنهاد سنگین، این مدافع را از یونایتد هایجک کند. گزارش حاکی از آن است که تیم شهر میلان، پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی (۲۱ میلیون پوند / ۲۷ میلیون پوند) ارائه کرده، اما بایرن حداقل ۳۵ میلیون یورو (۳۰ میلیون پوند / ۳۸ میلیون دلار) می‌خواهد.

با توجه به اینکه یونایتد فعلاً مگوایر را حفظ کرده، نیاز آنها به تقویت دفاعی به اندازه گذشته نیست و رسانه بیلد اظهار می‌دارد که علاقه شیاطین‌سرخ به پاوارد کاهش یافته است. با این وجود، آنها به احتمال زیاد، در این راه می‌توانند اینتر را شکست دهند.

پاوارد در بازی هفته گذشته مقابل لایپزیگ، همراه بایرمونیخ، با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و سوپرکاپ را به حریف تقدیم کرد. او در نیمه اول از زمین خارج شد، اما مشخص است که توماس توخل، سرمربی تیم، مشتاق حفظ بازیکن فرانسوی است.

پنجره نقل و انتقالات قرار است یکم سپتامبر بسته شود، بنابراین پاوارد کمی بیش از دو هفته فرصت دارد تا یک باشگاه جدیدی را پیدا کند.

کد خبر 680772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.