بایرن‌مونیخ قید جذب داوید دخیا را زد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه بیست‌وهفتم مرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

روزنامه گاردین:

* چلسی نگران است که ریس جیمز به دلیل مصدومیت همسترینگ در تمرینات، ماه‌ها از میادین دور باشد.

* وستهم در مذاکرات با آژاکس بر سر جدب محمد کودوس پیشرفت کرده است و قصد دارد برای خرید الی واهی مهاجم تیم مون پلیه فرانسه هم اقدام کند.

ایندیپندنت:

* محمد کودوس در اوایل این ماه به پیوستن به برایتون نزدیک شد، اما این انتقال به دلیل درخواست‌های بازیکن در مورد بند آزادسازی گنجانده شده در قراردادش، لغو شد.

* وستهام یونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام، رقابت شدیدی برای جذب جرمی دوکو از تیم رن فرانسه دارند.

* ناتینگهام فارست قیمت اولیه ۴۰ میلیون پوندی را برای برنان جانسون تعیین کرده است، زیرا تاتنهام هاتسپر، چلسی و برنتفورد در نظر دارند برای جذب این بازیکن جوان جوان اقدام کنند.

دیلی تلگراف:

* پس از اینکه یورین تیمبر، خرید تابستانی آرسنال از آژاکس مصدوم شد، توپچی‌ها در حال بررسی ورود به بازار نقل و انتقالات برای جذب یک مدافع جدید هستند.

* داوینسون سانچز مدافع تاتنهام هدف باشگاه موناکو فرانسه است.

سان:

* با نزدیک شدن به بازگشت مانوئل نویر از مصدومیت، انتقال داوید دخیا به بایرن مونیخ لغو شد.

* فولام در نظر دارد فولارین بالوگون بازیکن آرسنال را به عنوان جایگزینی برای الکساندر میتروویچ جذب کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که عربستان سعودی به دنبال مذاکره با سران فوتبال اروپا" برای ورود تیم‌های این کشور به لیگ قهرمانان اروپا است.

* رومئو لاویا تست پزشکی خود را برای پیوستن چلسی پشت سر گذاشت و در حال تکمیل مراحل پایانی قرارداد بلندمدتی است که می‌تواند او را برای بازی یکشنبه برابر وستهام در دسترس قرار دهد.

* تئو والکات قرار است در سن ۳۴ سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند. او دوران درخشانی را در آرسنال، اورتون و ساوتهمپتون بازی کند، سپری کرد.

* نیمار پس از انتقال ۷۸ میلیون پوندی به الهلال، با هم تیمی‌های خود در پاری سن ژرمن خداحافظی کرد و حتی علیرغم شایعاتی که در مورد اختلاف بین او و امباپه وجود داشت، به سرعت توسط پسر فرانسوی در آغوش گرفته شد.

* منچسترسیتی و برایتون به دنبال والنتین بارکو از بوکا جونیورز هستند، آنها در نظر دارند بند آزادسازی ۸ میلیون پوندی او را پرداخت کنند، تا زودتر از حریف، مدافع چپ ۱۹ ساله را جذب کنند.

* آنتوان گریزمان بازیکن اتلتیکو مادرید می‌خواهد راه لیونل مسی را دنبال کند و فوتبالش را در MLS به پایان برساند.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام در حالت آماده باش کامل هستند زیرا آن‌سو فاتی به سمت خروج از بارسلونا حرکت می‌کند

سان اسکاتلند:

* تیم رنجرز در حال تعقیب رونی ادواردز، مدافع پیتربورو یونایتد از لیگ دو انگلیس است.

* سلتیک از دادن هر گونه دادن بلیت به هواداران رنجرز برای دربی سال جدید در ورزشگاه پارک هد خودداری خواهد کرد، حتی اگر آنها با تحریم SPFL (لیگ اسکاتلند) مواجه شوند.

کد خبر 680754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.